« Ostatné témy

Fórum pridal Obycajnyclovek, 3. september 2012, ďalšie jeho diskusie »

Bankovy ucet, potrebujem poradit...

Obycajnyclovek
obycajnyclovek, 22 ročný chalan, Banská Bystrica, 3. september 2012

Zhruba pred mesiacom som si zalozil ucet v slsp. Mam 20, ucet student. Momentalne sice nestudujem, mam prerusene studium, takze to moc zvyhodnene nemam. Zatial nemam dobre skusenosti, uz vyse mesiaca cakam na debetnu kartu, spravili sme aj opatovne prevydanie karty, ale samozrejme ze po 2 tyzdnoch mi neprisla. A celkom ma zabili poplatky u slsp. Momentálne rozmyslam o zruseni uctu, prejdem niekam inam. Ucet som si zriadoval kvoli invalidnemu, ktori budem uz coskoro poberat. Aj ked nepochopitelne som si zriadil student, miesto dochodcovskeho. Ale v slsp uz nejdem robit nic.

Ktori ucet by ste mi mohli poradit na tuto vec?? Rozmyslal som VUB, co som pozeral, vyzera to tam pomerne v pohode. Pracovnicka vo VUB odporucila Start konto, aj ked na invalidny by skorej bodlo asi senior konto. Ale nazory sa roznia, niekto nadaval ze vo VUB je to prave drahe tak ja neviem. Aj ked tam by ma to malo stat len 30 centov, kedze nestudujem. Budem vdacny za kazdu radu... proste kvalitne sluzby za minimalnu cenu...

0 Zareaguj!
Rischo
rischo, 23 ročný chalan, 3. september 2012

Hehe co si kokot? ked tak "zabili" poplatky v sporitelni ta na ktory kokto si si robil ucet?

1 Zareaguj!
Jaro1991
jaro1991, 23 ročný chalan, Pezinok, 3. september 2012

unicredit bank - do 26 vedenie uctu zadarmo, online banking zadarmo, a mas vyhody, medzinarodnej spolocnosti - v zahranici vyberas z bankomatov unicredit tiez bez poplatkov, kde si niektori pytaju strasne vysoke poplatky, a podobne...

2 Zareaguj!
Obycajnyclovek
obycajnyclovek, 22 ročný chalan, Banská Bystrica, 3. september 2012

@rischo šak né, tvoja mamka

jaro191- aj nad tym som uvazoval

3 Zareaguj!
Luc.ka
luc.ka, 11 ročné dievčatko, 3. september 2012