Diskusie - 3698. stránka fóra
3
Možností športových aktivít v Nitre
čaute ludia! pred mesiacom som začala plavecky kurz v Bratislave, chodievam v piatok, pretože kvôli škole iný deň mi nevyhovuje, som študentkou Ukf, a hladám nejaké športové aktivity, napr zumba, aerobic alebofitloptu, v Nitre aké možnosti mám?podla vás... Otvor fórum »
20. 9. 2012 11:27
39
Z celých dejín vyberte jednu "beštiu"-najkrutejšiu najbeštiálnejšiu postavu, na plesiach ktorej sa nesie vina za smrť miliónov ľ
Pre mňa je jedným z tých najhorších Lavrentij Berija- šéf NKVD a vykonávateľ Stalinových čistiek, na vrchole svojej moci sa dokonca chváli, že keby chcel mohol by odstrániť samotného Stalina. Pre každé mesto či dedinu mal stanovenú... Otvor fórum »
20. 9. 2012 11:23
2
LS 2011
Ma tu niekdo mod convoy. Funguje tak ze ked idem kosit pole kombajnz ako v rele alebo len ma budu nasledovat Otvor fórum »
20. 9. 2012 11:06Ako sa da prestupit z Umelej inteligencie na Hospodarsku informatiku
Ako sa da prestupit z Umelej inteligencie na Hospodarsku informatiku, (prestup v ramci katedry na FEI TUKE) povodne som bol HI ale prijali ma len na UI, na HI ne kvoli nizkemu poctu bodov (486). Jedna sa... Otvor fórum »
20. 9. 2012 10:35
93
Otazka hlavne pre chlapov: zazili ste, ze,,,,
Zazili ste niekedy, ze ste "sli" po nejakom dievcati, ktore na prvy pohlad vyzerala, ze ma nejake hodnoty, moralku a celkovo posobila ako "zena, ktora nedava kazdemu", ale nakoniec ste sa dozvedeli, ze... Otvor fórum »
20. 9. 2012 09:46
34
Ako mu povedat, ze bude ockom ?
Ahojte, pred par 3 tyzndami som spoznala jedneho chlapca tiez z mojej euby a hrozne sme si od zaciatku rozumeli, po zruba po 2 tyzdnoch sme sa spolu aj vyspali. Bola som si... Otvor fórum »
20. 9. 2012 09:20
68
Neobľúbené jedlo,,.
Najde sa u vás nejaké jedlo čo vám nechutí resp. nedokážete zjesť? ja napr. knedlu s vajcom ... :/ Otvor fórum »
20. 9. 2012 07:00
61
Co mam spravit aby mi dala sancu?