Diskusie - 2354. stránka fóra
16
Android Update, kto mi vie poradiť
Čaute. Chcem si aktualizovať android, poprípade tam hodiť jellybean, alebo niečo také, ale som v tom úplny amatér :-D vie mi niekto krok po kroku, polopate vysvetliť... Otvor fórum »
8. 2. 2014 18:54
13
Horory :3
Ahoj :d pondelok sa ide na lyziarsky a ja mám dilemu pretože v tablete nemam zatial ani jeden horor :( :D :D Prosím poradte niečo :D .. skorej preferujem horory kde sú duchovia a nadprirodzene bytosti ktore nikdy... Otvor fórum »
8. 2. 2014 18:45
11
Birdz Android aplikácia
Myslíte si, že bude niekedy vytvorená BIRDZ aplikácia pre android/iOS? Podla mňa by to bolo super a určite by som to využil :-) Aký je váš názor? Otvor fórum »
8. 2. 2014 18:45
2
SCIO testy
ahojte, pisal niekto z vas tie testy čo robi SCIO??? aku to ma formu, alebo koľko časti to ma a taaak podobne? :))) diiik Otvor fórum »
8. 2. 2014 18:44
5
Neviete nazov piesne?
Ide asi o zalubenu pesnicku a spieva sa tam nieco ako "hunow little girl, show me ye oh everyday, comon bejby, comon bejby" a spieva to nejaka skupina nieco ako westlife, a na zaciatku je taky chalan s trosku chrchlavym... Otvor fórum »
8. 2. 2014 18:32
27
Fajčenie
Ahojte :) je tu niekto kto úspešne prestal fajčiť cigarety? Fajčím aktívne cca 5 rokov, niekedy som bola schopná vyfajčiť aj 20 cigariet, teraz si kupujem tabak, cigy si robím a fajčím tak 5-7 denne. ... Otvor fórum »
8. 2. 2014 17:58
20
Profesionáli - najobľúbenejší policajt
8. 2. 2014 17:41
22
Dobrý svet
Ako si predstavujete, že by mal vyzerať "dobrý svet"? :letim: Otvor fórum »
8. 2. 2014 17:31
5
Poštovné z česka
Ahojte, neviete náhodou koľko stojí poštovné z čiech na slovensko? ak je to balík s doporučením do dvoch kíl? ja sa v tom absolútne nevyznám tak ďakujem za akúkoľvek radu :) Otvor fórum »
8. 2. 2014 17:17Aký snowboard - viazanie - topánky