Dobrý den som študentka strednej odbornej škola a potrebovala by som pomoc od Vás bezlepkáčov . Ide o vyplnenie dotazníka pre stredoškolskú odbornu činnost na tému Celiakia a bezlepková diéta .
1. Pohlavie a) muž b) žena
nemôžeš spraviť normalny dotaznik o__O prepáč že dodrbávam, ale študenti SOš majú problém i zlúčiť bunky v excely (a to myslim hlavne tych z ekonomickych odborov) ... čiže užívatelská znalosť compu a internetu nikdy nie je naškodu
@sheily z aplikovanej (ale i normalne) informatiky ... (kkt ako sorry ale 4 hodiny informatiky týždenne a keď som prekryla na prezentácií text obrázkom a dala tam prechod tak učielka padla na riť že vau...nezvyknutá na tolké znalosti )
-ekonomický odbor
samozrejme jj generalizovala som, ale tak často krát to tak je .)
a keď vidím že konkurencia .D začína mi byť lúto že som sa viac neposnažila s mojimi indigovými deťmi .D by bola fest prča (lol to slovo .D ) keby som si s niekym v tej téme konkurovala v nejakom vyššom kole sočiek .D
@lawey tak to bude asi problem v tej ucitelke a v konkretnej skole. Nepoznam nikoho na nasej skole kto by mal problem s excelom a prekryvanim obrazkov.. my mame dobru informatiku a len excelu sme sa venovali vyse pol roka.. a odvtedy ho mame na kazdej jednej trojhodinovke ako opakovanie.. neexistuje aby sa to za tri roky niekto nenaucil proste
Mozno na niektorych skolach maju nahovno informatiku, ale nemyslim, ze je to chyba ziakov.. taketo zovseobecnovanie moc nemam rada..
nie... v celom systéme... ona len bola zúfaláa le to je proste jedno... čo poznám ludí z rovnakých odborov a iných škôl tiež tsituácia tam mohla byť porovnatelná .)
jj nie je to ich chyba...nemali tam byť vôbec ani prijatý
hah je to narýchlo ,, a viem pracovať aj s programom excel , powerpoint a iné, či programovací jazyk html mi nerobí problém ale nestíham , robím vsetko narýchlo , mam malo času , zlý pc ktorému končí grafika atd...... ospravedlnujem sa za nedokonalosti