Diskusie - 1878. stránka fóra
17
Na ktoru VŠ ist
Rozhodujem sa medzi dvoma VŠ hygienou potravín na UVLF v KE a psychologiou v PO. Vobec neviem kam mam ist viem ze bavili by ma obidva odbory ale co je lepsie do buducnosti no neviem. Co by ste... Otvor fórum »
28. 8. 2014 07:17
24
Váš názor na predčasne ukončenie štúdia SŠ
Ahojte, chcel by som počuť váš názor na moju situáciu.. Mám 17 rokov a som študent strednej školy s odborom propagačná grafika, venujem sa grafike a programovaniu od 12tich rokov, myslím že mi to ide naozaj dobre... Otvor fórum »
28. 8. 2014 02:33
17
Balíš darčeky na Vianoce do baliaceho papiera?
28. 8. 2014 01:54FM UK - Mgr. prijímačky
Ahojte, blíži sa mi dátum prijimaciek na FM UK. Tí ktorí ste to už absolvovali, viete mi prosím povedať aké bolo minimum na zvládnutie prijimaciek z matiky a angliny? Resp na čo sa... Otvor fórum »
27. 8. 2014 23:51
85
čo vás trápi ?
Čo vás momentálne najviac trápi?... aký máte momentálne nejaký problém? Otvor fórum »
27. 8. 2014 23:45
9
MHD BA - nemam ISIC, iba SAD a ZSR
Ahojte, ludia, prosim Vas, da mi revizor pokutu ked si kupim zlavneny listok a mam len preukazku od SAD a ZSR ze som student? (Ja len, na jej vybavenie musite mat doklad, ze nastevujete... Otvor fórum »
27. 8. 2014 23:26
14
Vlasy
Ahojte prosim chcela by som sa spytat: bola som u kadernicky a dala som si odfarbit olejovou farbou na vlasy asi 10 cm. Chytilo mi to na taku blond rysavu (mam tmavo hnede vlasy). Ale odfarbila som si... Otvor fórum »
27. 8. 2014 23:15
14
Nike air max
Čaute :D chcela by som sa spýtať, že ako vlastne sa dá rozoznať nike air max, fake od originálu? :) :D videla som na nete že "fake nike air max", ale ja tam fakt nijaký rozdiel nevidím... Otvor fórum »
27. 8. 2014 23:12
2
Hry
Čaute poradite mi prosim nieake fajne hry na windows phone 8 (Nokia Lumia 520) ; ) :D :) Otvor fórum »
27. 8. 2014 23:09
15
Dá sa tu zmeniť meno?