Ahojte, chcel by som počuť váš názor na moju situáciu.. Mám 17 rokov a som študent strednej školy s odborom propagačná grafika, venujem sa grafike a programovaniu od 12tich rokov, myslím že mi to ide naozaj dobre , keďže popri škole pracujem pre firmy a
preboha ta prosim urob si maturitu. ako ja chapem ze v tomto bode ti ta skola uz moc toho nedava, a nehovorim e bez maturity si nahrany, ale v situacii ked ma kazdy idiot vysku je podla mna maturita vyslovene nutnostou... tak to uz proste dotiahni, ved nemusis mat maturu na jendotky
stredna skole je nieco co by mal mat kazdy clovek. je to ako vediet bicyklovat sa alebo plávať. su veci ktore by clovek mal mat v sebe alebo za sebou uz len z princípu. dokonci ju. budes mat dost rokov na to aby si sa realizoval kedze priemerny vek ktoreho sa doziju muzi je 70tka. dva roky ta nezabiju...
Ja by som na tvojom mieste ostal ešte a dokončil tú školu. Možno sa tej grafike nebudeš venovať celý život, proste nikdy nevieš čo sa môže stať a je lepšie mať aspoň to maturitné vysvedčenie než aby si bol len tak jak cigán dajaký bez školy ukončenej.
Ale tak rob ako ti srdce káže len aby si potom v budúcnosti nebúchal hlavou o stenu aké sprosté rozhodnutie si urobil.
ak máš takýto prístup k práci na sebe a nezanecháš ho ani po odídení zo školy, tak by podla mna bolo velmi dobré, keby si odišiel zo školy. len problém je v tom, že ťa rodičia nepodporujú v tomto, môžeš to mať teda veľmi ťažké...
ja osobne ľutujem každý deň na každej jednej škole, na ktorej som kedy bol, vrátane materskej.
Vydrz uz tie dva roky preboha.. Neviem, na aky typ zmluvy teraz pracujes, ale ak stratis status studenta a budes si potrebovat platit dane, odvody a poistky, sucasny zarobok ti nemusi stacit. A ked sa ta na pohovore na nejake super full-time miesto opytaju, preco nemas ukoncene vzdelanie, povies, ze si bol prilis dobry na strednu skolu? Vsak ta budu mat za totalne namysleneho cocka.