Začalo sa to bojmi, ktoré boli vlastne boje o moc nad jednotlivými časťami sveta. Vojenské štáty bojovali medzi sebou a samozrejme, proti hlavnej postave vtedajších časov. Ganor Veľký dostal nevídanú pomoc. Pre nás neskutočné tvory, pre nich okamžitá vec, ktorá bola jasnejšia ako slnko. Jedným slovom – Draky.
Boli to tvory, ktoré neboli práve najstaršie. Obdobie mágie bolo ešte stále aktívne a preto sa vlastne objavili. Z ich vznikom súvisela takzvaná Dračia brána, sídlo dračej mágie.
Pred najväčšou bitkou, sa muž menom Dekoradon rozhodol spolu so svojimi priateľmi, ju objaviť. Boli tam aj ženy. Medzi nimi dvojčatá – Drakena a Drenaka. Akoby náhodou, v každom mene týchto osôb sa nachádzalo slovo drak. Stačilo len prehadzovať, alebo čítať odzadu. Napríklad Sedronkan, alebo Rakadra, ktorú neskôr nahradila Wankarda. Spolu sa vydali na dlhú cestu naprieč morom. Dračia brána sa nachádzala vtedy na konci sveta. Keď sa im to podarilo, asi 100 rokov pred vojnou, stvorili prvé draky. Každý mal svoju vlastnú kastu, podľa toho, čo mal rád. Draky mali svoje schopnosti objaviť postupne. Aby sa zaviedol poriadok, mal sa zvoliť otec rodu, najstarší drak. Po krátkom období sa draky tajne rozliezli po celej planéte. Lietali len v noci. Dračí starešini si čoskoro vyhliadli miesto, kde sa majú zdržovať. Drakena a jej draky sa usadili na lávovej hore uprostred obrovskej plošiny.
Tesne pred vojnou sa tam objavil muž, čarodejník. Požiadal o povolenie vstupu a oni mu to dovolili. V starej jaskyni za veľmi krátky čas postavil vyhňu. Čoskoro si zohnal rudu a pripravil sa na najdôležitejší krok.
Prišiel za Drakenou a požiadal ju o krv draka. Drakena prekvapená jeho žiadosťou nevedela, čo má robiť. V tom čase zahynul mladý drak. Drakena mu telo darovala, ale len pre krv. Wontarentos, čarodejník, hneď začal pracovať. Za dva dni vykul dva meče. Vďaka dračej krvi mali obrovskú silu a moc.
Drakena si neskoro uvedomila, že dračia sila sa dostala do jeho rúk. Keď sa ho pokúsila zničiť, zajal ju a schoval v podzemnej jaskyni pod hradom Ganorman, sídlom rodu Ganor.
Meče daroval rodu Zraner, ktorá chránila nastupujúcu dynastiu Ganor. Nechcene však pomohol k mieru.
Boje v tom čase ovládli celú planétu. Krv mytorianu sa vpíjala do zeme. Toto krviprelievanie znechutilo Dračích mágov. V tom čase bola ešte Drakena voľná. Pridali sa na stranu Ganora Veľkého a pomohli mieru na svet. Takto však surovo zasiahli do behu dejín. Mier sa dostal na trón príliš skoro. Obdobie ešte nebolo dobré a stále sa objavovali skupiny, ktoré nesúhlasili s vládou. Ganor Veľký bol v neustálom nebezpečenstve a preto mal rod Zraner veľa roboty. Ich činy sa dostali až do štádia legiend. Pomaly ich každý považoval za nadprirodzené bytosti. Za ich veľkú odvahu a vernosť im daroval takmer celú plošinu a vydal príkaz, aby sa stala posvätnou. Nikto tam už nikdy nesmel vkročiť. Nebol to však jediný dôvod. Ganor Veľký uzavrel s Drakenou dohodu. Dračia hora bola v tom čase obkolesená priepasťou a všade boli mosty. Dohoda obsahovala ústupky voči rodu Zraner a drakmi. Ani jeden nesmel prekročiť hranice toho druhého.

Po 500 rokoch prišla prvá zmena. Proroctvá, ktoré sa vyriekli rôzne osoby v dávnych časoch, zrazu nadobudli význam. Xer Ganor zavraždil otca a uvrhol celú planétu do utrpenia. Wontarentos sa konečne vrátil a Kernoxermon, lávový drak, konečne mohol začať svoju úlohu v príbehu. Hlavnú úlohu teraz prevzal mladý muž menom Salmern Zuch. Jeho otec mu však povie čudesnú správu.
Patrí k rodu ZRANER! Je priamym potomkom hrdinov, ktorý chránili dynastiu Ganor. Zdedil staroveký meč Zraňovač.
Rozbehol sa kolotoč udalostí, ktoré konečne vrátia priebeh dejín do správneho sledu.
Lenže ktovie? Všetko sa môže veľmi rýchlo zmeniť a nepriateľov je vždy dosť.

 Vymyslený príbeh
Komentuj
Napíš svoj komentár