Tak a znova sa vám ozývam ..Ak ste si všimli nebola som tu týždeň bo sme boli na Chate(Lilla na perverznosti nemysli )

Nemali sme celú chatu rpe seba..mali sme len vrch..dole boli naši susedia..Ale behávali sme cez celú chatu ..

Cestujúci s nami:Ja,Maroš,Mama,Teta Marika,Janko(mamin priateľ)

Dorazili sme...Začali sme sa vybalovať a s Marošom sa hádať kto bude mať dvoj-posteľ ..Vyriešila to mama..Nebude nikoho .A tak sme si vybrali skrine(ja samozrejme tu najväčšiu)Som si do nej veci popratala a tak ...Samozrejme som sa rozbehla do svojej izby..Ale nič zaujimavé tak som bežala naspäť ..Už boli šeci vybalení,ta už bolo dobre...So susedmi sme večer sedeli v spoločenskej meistnosti,ja ne...ja som behala po chate a preskúmavala to ..S Marošom sme sa nakoniec rozbehli vonku...

,,Maroš,ideme sa skotúľať s kopca?"navrhla som..

On len prikývol..Začal sa gúľať a ja som ho osrala ,ja som normálne šla dole kopcom Chudáák ,prechladol a tak sme kecali,hrali karty a tak ..

2.deň

A bol čas ísť na prechádzku ,kím mama s Jankom sa vrátia s civilizácie Tak sme objavili ľad na jazere..Samozrejme sme zabudli korčule ,ale zobrali sme lopáre(nepoužité)a čo nebol ani sneh ..Smola..Obišli sme s Tetou Marikou a Marošom celú dedinu..Obzerala som sa rozmýšlala nad ďalšou kapčou mojho veľkého pribehu.Napadlo ma veľa vecí(škoda že ja v príbehu zomriem )..mAROš SA SAMZOREJME STAžOVAL ..Tak sme prišli k chate ale šli sme preskúmať další kopec..

,,Aha,jaká scHATRANA chatka,idem!"pvoedal Maroš..

My sme šli dalej s tetou Marikou..zastavili sme sa v polovici kopca a pretáčali mená ..potom sme sa rozhodli ísť už do chaty..ostatok si nepamatam

3.deň
Šli sme tam hore na kopec,už ale všetci..Ježiš to bola stupačka..

Mama:A tu bude plot s napísom koniec sveta...

Klasika ..

4.deň
AAA..konečne sauna...80 stupnou myslím..Fasa bolo..ani kosti ma neboleli už..ale čo sa nestalo..ochorela som ..Samozrejme s toho že sme pili vodu s vodovodu a po 2 dnoch sme si všimli na ceduli že ..,,Neodporúča sa piť,, ..mňa šlo...ehm

5.deň ...

Och bože túra ..prešlapali sme sa až na hrebeň kopca ...ja som už s polovice kričala:Mne sa nece :d ..TO JE MOJA KLASIKA :d

jA:mNE SA NECE!
Maroš:Za to že sa tebe lenivej sl...
Ja:Co si to pcoedal?!
Maroš:Ze sa tebe le nivej ..

Ja som nanho škaredo zazrela a mama na to:Urazil si šetky ženy,tie ženy ta v tejto chate živia môj milí!

A prišiel večer..Kukali sme dvd

6.deň

Pešo do potravín :d to je v susednej dedine :d ježiš ale to som zedla po ceste nazad celú čokoládu :Forte ....a sme kecali cestou ..Fotky budu nebojte Večer sme sa balili a s Marošom sme si vymysleli že sa nastahujeme do skrine oN Má SVOJU,JA SVOJU..NANOSILI SME SI TAM vankuše a boli sme tam..šeci boli radi že sme ticho p.S:zdrbalo ma so schodov

7.deň
Ráno:Tašky sme zniesli dole...Nevim na čo sme to čakali Ale po pol hodine sme išli ...

Bola haluz a tu je ešte pár výrokov na záver ...

Maroš:Maroš Horvát a zahrávanie si zo zdravím rozumom

Maroš kuká na schatraninu)To nieje chata,to je humno!

Maroš:Sila v pekle zhnila

Mama ecká budu chodiť o 5 po rožky dole do dediny

A ďalej si nepamatam ..as isom mala pod vankušom tapku a preto si nič nepamatam ..Tak zatiaľ čafte

Denník
Komentuj
 fotka
piou  23. 2. 2008 12:50
no pekne...kym sa pise s tvrdym y..pokial ja viem
antifunebracka  24. 2. 2012 17:54
gramatiku ovlada lepsie este i tomtoylc, ale bolo to... mile