Štúdium jazykov na MUNI - ako to je so slovenčinou?
ahojte, je tu niekto taký, kto študuje na masarykovej univerzite v brne jazyky v na bakalárskom stupni prípadne tlmčocníctvo na magisterskom stupni? ako to je so slovenčinou? vyžadujú, aby som prekladal/tlmočil do češtiny alebo akceptujú aj slovenčinu? v
češtinu tam od teba nikto vyžadovať nebude. teda väčšinou. Za dva roky som musel iba raz riešiť zadanie kde som mal hľadať chyby v českom pravopise, ale nebolo to vôbec ťažké
@doyouhearme so žurnalistikou nie je žiaden problém. predsa je jedno, či budeš články písať v českom alebo slovenskom jazyku, veď budú rozumieť
s prekladateľstvom to môže byť otázne, ale na to sú už iní ľudia, čo sa s tým stretli...
@doyouhearme
myslím, že na žurnalistike je jeden z povinných predmetov česká gramatika, pravopis alebo štylistika... proste niečo také, takže úplne vyhnúť sa tomu nedá, ale v študentských časopisoch bežne vídavam aj slovensky písané články.
@doyouhearme študujem na muni mediálne štúdia a žurnalistiku a pohoda ..akože je pravda, že napr. takú brigádu keby chceme /myslím písanie nejakých článkov na net, PR články alebo tak/ tak máme problém, pretože to chcú väčšinou po česky..ale v škole problém nie je..všetko píšem po slovensky..a povinný predmet česká gramatika nie je na žurne
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
11 komentov
Na magisterských predmetoch z nemčiny vyžadovali. Na baltistike však nie, závisí od odboru a vyučujúcich.
lebo som si myslel, že som dosť dobrý v angličtine, ale keď vidím toto » www.phil.muni.cz/plonedata/wff/p... AJ 2012 klic.pdf tak mi je zle
s prekladateľstvom to môže byť otázne, ale na to sú už iní ľudia, čo sa s tým stretli...