Nejsem slovenka, ale mám ráda slovenskou hudbu. Líbí se mi jak zní slovenčina viac než čeština Českou hudbu nemám tolik ráda jako slovenskou, ale tato česká pesnička se mi vela páčí
cesi maju mnozstvo krasnych pesniciek..dnes cely vecer pocuvam v nostalgickej nalade klenoty ceskej a slovenskej hudobnej tvorby...tou oklukou som ale vlastne chcel povedat, ze tato k nim nepatri..nie je to teda aspon nieco co by mna chytilo za srdce..mimochodom moj oblubeny interpret je cech, takze proti ceskej hudbe naozaj nic
@torpedo08 Jsem z Prahy, ale studuji v zahraničí, jsem mezi lidmi z mnoha zemí. Komunikujem pouze v angličtině, ale občas do konverzace vsuneme něco z řeči druhého člověka. Většinou to ti lidé považují za milé. Čili neměla jsem v úmyslu se pokoušet o slovenštinu. Jen mě prostě vyskočily nějaké slovenské výrazy, které si pamatuji. Jsem překvapena, že to může někoho natolik iritovat, že to oreaguje negativním komentářem...
Jinak ze slovenských kapel se mi líbí hodně skupina Hrdza, jestli to znáte a také slovenské lidové písničky jsou úžasný. Českou hudbu moc neposlouchám. U český hudby mám leda tak ráda Dana Bártu, Deneb, Epy De mye...Ale takové ty mečivé zpěváky jako je Tomáš Klůs, Chinaski a podobný věci to skutečně nemůžu.
@jurmilenka tiež si myslím že je trochu sladka a divne mne znie ak niekto spieva po česky a vsunie tam slovensky text aspon myslím keď hovorí uličkou mne to viznie povedané slovensky a ostatní text česky...
a myslím si že mate rovnako dobré speváčky a spevákov ako su na slovensku
@matias Sladký? Ale sladkost je také součástí života. Jaké by to bylo, kdyby vše bylo slané? Je to jiný každopádně a to se mi líbí. Není to tuctový a má to nádherné aranže a harmonie... jo v čechách jsou dobrý zpěváci, jako na slovensku. Ale je pravda, že slovenština zní o něco lépe... ulička je běžné české slovo. Znamená to úzká ulice