Diskusie - 2362. stránka fóra
2
Studium prava v zahranici
Ahojte, je tu niekto, kto študuje právo v zahraničí? Prosim, ozvite sa, mala by som otázky. Hlavne právo v Holandsku v Hague ma zaujíma. Dakujem Otvor fórum »
5. 2. 2014 12:39
17
Mantinely žiarlivosti
čo je podľa vás "chorobná žiarlivosť" ? tá hranica, čo sa musí stať. aby to už nebolo len také nevinné obyčajné žiarlenie? Otvor fórum »
5. 2. 2014 12:23
66
Mesačný rozpočet slovenského študenta?
Je to už polrok, čo som študentom vysokej školy a je to už polrok, čo počúvam, že som rozmaznaná, lebo dostávam mesačne 150€ :) študujem v inom meste, mám bežné výdavky (bývanie, jedlo, ... Otvor fórum »
5. 2. 2014 11:34
10
Aplikacia bohužiaľ prestala pracovať.
Cavte :) Kúpil som si HTC one z druhej ruky a skušal som si davať niejake aplikacie, hry a pri niektorych mi vyhodilo že dana aplikacia prestala bohužial pracovať . Viete mi niekto poradiť? dakujem Otvor fórum »
5. 2. 2014 10:52
10
Dá sa cez PC prihlásiť do aplikácie Viber ? Napr. odpísať na správy cez PC, lebo v mobile mám net bloknutý momentálne. Dík
Dá sa cez PC prihlásiť do aplikácie Viber ? Napr. odpísať na správy cez PC, lebo v mobile mám net bloknutý momentálne. Díki Otvor fórum »
5. 2. 2014 09:39
47
Ake je vase najoblubenejsie jedlo priatelia?
Ake jedlo mate najradcsej?Ja mam najradcsej vyprazane kuracie rezne so zemiakmi a s uhorkou alebo fajnovy kotlikovy gulas. Otvor fórum »
5. 2. 2014 09:06
11
Blond farba?
baby čo sa farbíte na blond - s ktorou farbou máte dobré skúsenosti? chcela by som taký pekný blond odtieň ako z reklamy, taký, čo nebude ani do žlta alebo do ryšava, ale ani príliš strieborný (mala... Otvor fórum »
5. 2. 2014 04:28
2
Pomôžte mi nájsť film
Téma je neoriginálna, ale povznesme sa nad to. Keď som mala približne 5 rokov, videla som v televízii nasledovnú filmovú scénu: Vysoký dom s bytovkami má okná namierené do štvorcového dvora. Z jedného z... Otvor fórum »
5. 2. 2014 04:04
6
Poradie kníh Zaklínač