Diskusie - 2254. stránka fóra
7
Mate skusenosti s xperiou m ?
Ahojte chces si kuupit nejaky dobry mobil a xperia m ma zaujala nemate snou skusenosti ? :-). A neviete ked tak poradit dobry mobil v prijatelnej cene ? :-) Otvor fórum »
23. 3. 2014 14:08
10
Kurz Filip
Chcela by som sa opýtať či niekto z vás na ňom nebol..mňa to čaká budúci týždeň a chcela by som vedieť čo čakať. . Otvor fórum »
23. 3. 2014 13:47
6
Využitie internetového marketingu aquaparku Tatralandia k podpore propagácie v cestovnom ruchu pre región Liptov
Ahojte, som študentkou bakalárskeho štúdia na Obchodně podnikatelské fakulte v Karvinej, odboru Marketing a management. Dovoľujem si Vás týmto požiadať o vyplnenie dotazníka, týkajúceho sa marketingu na Internete. Pokiaľ nie je uvedené inak, ... Otvor fórum »
23. 3. 2014 13:21
20
Piersing pod perou
Mam piercing pod perou už asi 4mesiace a idem na operáciu povedali mi ze si ho musím vybrať za akú dlhu dobu mi zarastie dierka keď si ho vyberiem..:( Otvor fórum »
23. 3. 2014 12:56
10
Tábor leto 2014
Ahojte; D takúto temu som tu ešte nenašla. Tak sa pytam :) ja som taky dost taborovy typ, a uz je najvyšší časť daco objednat :D dajte nejake tipy na dobre letne (teenage) tabory :) tipy skusenosti atd:)sa... Otvor fórum »
23. 3. 2014 12:17
17
Dobrý film
Ahojte, poradíte mi nejaký zaujímavý film? Nie žiadne strielačky ani nič sci-fi, normálny pokojný film, možno aj trochu retro alebo na štýl 500 days of summer alebo také niečo, možno z anglického prostredia .... díky Otvor fórum »
23. 3. 2014 11:50Registračné udaje na PSX
Vedel by niekto kde na nete zoženiem registraky (meno a heslo) na graficky Program Photofiltre Studio X ? Lebo ked skončí Trial na 30 dni, chcem aby mi to šlo nastalo. Ďakujem Otvor fórum »
23. 3. 2014 11:46
4
Konzervatórium - herectvo, Košice,,. talentovky vo štvrtok :D kto ide?