Diskusie - 1983. stránka fóra
41
Dobro vs. Zlo
Dokazete byt zli cinicki, bezcintni, nelutostni a kruti (k ludom co si to zasluzia) alebo sa snazite s ludmi vychadzat v dobrom, ste ohladuplni, vychadzate im v ustrety snazite sa riesit konflikty diplomaciou a potom na... Otvor fórum »
16. 7. 2014 00:00
46
Myslite ze za 250 miliard rokov mravce zotrocia ludi a budu z nich vyrabat plechovky od ananasu?
- Urcite
- Nie som si isty, pocul som o tom ale neviem sa rozhodnut
- Myslim ze mravce nas nezotrocia ale odidu na planetu Slnko
Ďalšie možnosti »
15. 7. 2014 23:45- Nie som si isty, pocul som o tom ale neviem sa rozhodnut
- Myslim ze mravce nas nezotrocia ale odidu na planetu Slnko
Ďalšie možnosti »
17
Koleje v Prahe
Ľudia potrebujem súrne pomoc s intrákmi v Prahe. Čo mám robiť ak mám záujem o intrák UK, VŠE (Jižní město), ale niesom ich študentkou? Je možné dostať sa tam aj keď som z inej školy resp. ako... Otvor fórum »
15. 7. 2014 21:59
33
Strach z telocviku? Radost z telocviku?
Ahoj mile deti. Napadla ma teraz taka zaujimava tema na pokec... spomenul som si (uz ani nvm v akej suvislosti ma to napadlo... ) ze ked osm chodil este na ZS mal som obavy ci vyslovene strach z... Otvor fórum »
15. 7. 2014 21:44
10
Akne
Maám problém. Za necelý tyžden ideme na dovolenku k moru a ja som vyhadzana strašne na tvári. Neviete poradiť niečo čo by mi to čo najskôr odstránilo? fakt je to hrozné a nechcem ist takto vyzerajuca ://... Otvor fórum »
15. 7. 2014 21:38
65
2014 Košické Birdz Stretko?
Ahojte ahojte. Viem, že už boli nejaké tie stretka v KE. Chystá sa aj tento rok? Ak zatiaľ nie, napíšte, kto by sa zúčastnil a ak bude dosť ľudí, môžeme to spoločne zorganizovať :) Otvor fórum »
15. 7. 2014 21:34
7
Kde sa dá na Slovensku kajakovať?
Keď som bola v Španielsku, vyskúšala som kajaky a hrooozne sa mi to zapáčilo a chcela by som sa spýtať, či viete o nejakých miestach, kde sa dá na Slovensku kajakovať. Ďakujeeeem :) Otvor fórum »
15. 7. 2014 21:04
23