Diskusie - 1984. stránka fóra
24
Koľko máte podušiek v posteli ?
Len tak pre zaujímavosť sa pýtam či je ešte niekto taký poduškomaniak ako ja pretože ich mám 5 :D Otvor fórum »
15. 7. 2014 18:21
5
Brno
ahojte :) ...... chcel by som sa spytat na jednu vec ludi ktory studuju v brne ..... velmi rad by som chcel ist do brna na masarykovu univerzitu ale kedze nie sme na tom doma najlepsie s financiami tak... Otvor fórum »
15. 7. 2014 16:50
3
Blesky na kompakty
Čaute.. Toto je hlavne pre tých čo sa lepšie vyznajú do fotenia a fototechniky. Potreboval by som sa spýtať či je nejaká možnosť ako sparovať Napr. : Nikon Coolpix P510 s externým bleskom. Viem o niečom "Flash Slave... Otvor fórum »
15. 7. 2014 16:45
25
Hudba leto
Ahojte chcem sa opýtať čo momentálne počúvate poradte aj nejaké dobré remixy house, techno alebo aj ľudovky to je vážne jedno :D len nech to zdvihne náladu :-P Otvor fórum »
15. 7. 2014 16:28
6
Internát,,.
Ahojte :) Potrebovala by som poradiť, či sa dá odhlásiť z intráku (alebo odvolať žiadosť) ak ho náhodou dostanem, lebo si hľadám radšej nejaký privát, ale ešte neviem, či niečo nájdem, tak by som... Otvor fórum »
15. 7. 2014 16:20
5
Káblový internet - Notebook
Potrebujem poradiť. Dostal som starší notebook a chcem k nem pripojiť káblový internet, ktorý používam aj na stolový počítať. Lenže káblový internet mi na tom notebooku nechce ísť. Dá sa nejako nastaviť, aby mi internet... Otvor fórum »
15. 7. 2014 15:59
5
Jútjub štrajkuje
idem si pustiť na youtube pesničku, v pohode sa načíta, ale keď dám play, tak aj tak stojí -_- chyba je u mňa, či ako? stalo sa vám to už? Otvor fórum »
15. 7. 2014 15:13
8
"kamošky"
caute, moj vek nieje pravý, mam menej ale kvoli blbým komentarom ho radšej vynechám... musím is lne vyliať srdce "vyrevať sa" a možno mi bude lepsie, pred prazdninami som si myslela že mam dve suuper kamošky oni u... Otvor fórum »
15. 7. 2014 14:04
11
Ako sa mu zapačiť ?