... vravievala som si pravidelne. Nechcem dieťa. Nikdy. Aj keď ich milujem.
Ja som tu na svete pre niečo iné, mojím poslaním nie je byť matkou.

Piatok večer
"Zlato, už mi týždeň meškajú a mám taký divný pocit.. bolia ma prsia a... neviem.. kúpila som si test a idem si ho urobiť, dobre?"
"Dobre zlato"
"Bojím sa..."
"Neboj sa, všetko bude v poriadku."

Bám.
Dve čiarky.
Škola.
Rodičia.
Pohľady.
Financie.
Kariéra.
Partner.

"Nech sa rozhodneš akokoľvek, budem stáť pri tebe, Verušik."

"Nedokážem zabiť dieťa."

"Tak ho nezabíjaj,,, bude nám dobre."

"Bude?"

"Bude."

Možno žijem život preto, aby som si s nim poradila ako najlepšie viem...

 Denník
Komentuj
 fotka
dumbledore  21. 6. 2015 12:10
Hm, držím palce.
 fotka
sheily  21. 6. 2015 12:14
To ako fakt? Nedavali ste si pozor?
Kazdopadne drzim palce.
 fotka
luc.ka  21. 6. 2015 12:23
Gratulujem a drzim palce, bude to faaaajn uvidis. To je normal, ze v takom veku (takmer) nikomu dieta nie je zivotnym poslanim, ale ty si mudra a vyspela a zvladnes to, ked mas v nom podporu :happy: :letim:
 fotka
hoperpohroma  21. 6. 2015 12:46
aj ja drzim palce

je minimalne obdivuhodne, ze si ho/ju ides nechat.
 fotka
riaaa  21. 6. 2015 12:49
držím prsty silno silno !
určite to zvládneš, školu aj kariéru a navyše budeš mladá a krásna matka
a samozrejme obdivujem !
 fotka
greyness  21. 6. 2015 12:51
Taktiez drzim palce! Urcite to zvladnete. Ked je partner, ktory pri tebe stoji, tak sa zvladne spolocne bejbicko a aj vsetko ostatne!
 fotka
passarinho  21. 6. 2015 12:51
Och asi si zacnem davat pozor. Inak vela stastia. Snad vsetko dopadne dobre.
 fotka
mojdedo  21. 6. 2015 13:16
Gratulujem!
 fotka
tasha5  21. 6. 2015 14:00
@passarinho doteraz si na co myslel
inaak super teda ked ste na to 2 jejko ,drzim tiez
10 
 fotka
passarinho  21. 6. 2015 14:03
@tasha5 na štastie
11 
 fotka
hoperpohroma  21. 6. 2015 14:05
@passarinho na stastie? a s kym? ved sa tu stale len prezentujes, akoby si hladal dievca, nie akoby si nejake mal..
a okrem toho, dajme tomu, ze nemaje mas - to sa akoze spoliehas, ze neotehotnie a "znama" z netu otehotnie, tak si zrazu zacnes davat pozor? a si doteraz nevedel, ze sa nieco take moze stat? zasnem
12 
 fotka
cltr0n  21. 6. 2015 14:10
@hoperpohroma čo je na tom obdivuhodné? Splodili dieťa tak sa oň aj postarajú to je normal nie?

A inak želám veľa štastia
13 
 fotka
passarinho  21. 6. 2015 14:12
@hoperpohroma s rukou No ved nemam teraz dievca. Vzdy som si to uvedomoval ale kedze zeny odmietaju HAK a chlapci kondom tak to islo bez. Davat pozor na seba viem, ale ako vidite tu je dalsi vytvor "kvapôciek lásky". Cize asi predsa sa obratim na nejaku ochranu. Aspon pharmatex alebo kondom aj ked to uz nebude take ako bez.
14 
 fotka
alohomora  21. 6. 2015 14:16
Gratulujem a veľa šťastia prajem

Zvládnete to!
15 
 fotka
lyterka  21. 6. 2015 14:18
@passarinho @11 + @13 hejh, kus si to ..prehnojil, tú sebaprezentáciu :happy:
16 
 fotka
passarinho  21. 6. 2015 14:23
@Lyterka Co uz nemozete ma poznat len z tej dobrej stranky. Som grázel
17 
 fotka
mayben  21. 6. 2015 14:56
Držím palce...
ja mam 23 a trojročné dieťa a mam pocit, ze to nie tak celkom doko zvládam a doteraz sa neviem tak úplne zžiť s rolou matky...snáď si vyspelejsia ako ja a budeš to lepšie zvládať...no i tak..premysli si to este..pre istotu.
Ale prajem ti/vam, nech sa vam darí
18 
 fotka
dee99  21. 6. 2015 17:10
lepšia volba je dať si ho zobrať
19 
 fotka
lyterka  21. 6. 2015 17:19
@dee99 :ehm: to by museli být proklate dobré dôvody..
20 
 fotka
nikyy  21. 6. 2015 19:33
@dee99 Tiež si myslím.
21 
 fotka
forte  21. 6. 2015 20:57
ja by som si to na tvojom mieste dobre rozmyslela este


ale zasa ja som sebecky debil casto

a neviem preco zasa komentujem veci ktore idu uplne mimo mna, len mi tie komentare pridu silene pozitivne
22 
 fotka
antifunebracka  21. 6. 2015 22:12
ajajaaaj preco ma to voobec nepreqapuje
23 
 fotka
limetkajaja  21. 6. 2015 22:26
to je iba blog,či skutočne?
24 
 fotka
lenkaska1  21. 6. 2015 22:54
ja si tiez myslim, ze mne sa to nemoze stat... tak hadam sa mi to ani nestane
25 
 fotka
veroniques  22. 6. 2015 00:34
@nikyy @forte
Zvažovala som možnosti. 3. S chladnou hlavou... a viem, že som sa rozhodla správne a svoje rozhodnutie nebudem ľutovať. Viem, čo to všetko obnáša, čo treba obetovať a v čom sa môj život zmení ale koniec koncov to bude stáť za to. Navyše mám okolo seba ľudí, ktorí mňa aj partnera podporujú... či už sú to naše rodiny alebo známi... myslím, že to zvládneme a dieťa aj my sa budeme mať dobre
26 
 fotka
nikyy  22. 6. 2015 00:36
Tak potom držím palce nech to zvládneš a dieťa bude zdravé
27 
 fotka
amikadze  22. 6. 2015 11:37
@dee99 teba si mali dať zobrať, by ma zaujímalo čo by si na to povedal
28 
 fotka
laurikaaa  22. 6. 2015 16:54
Zvládneš to, dieťa je živý tvor. Bude dobre, priam najlepšie. Dôležité je, že ho máš s niekým koho ľúbiš.
Vždy bude pri tebe niekto stáť a niekto ťa podporí. Držím palce najviac a si fakt hrdinka. Obdivujem ťa a tvoje/vaše rozhodnutie určite podporujem.
29 
 fotka
nataliya  22. 6. 2015 17:05
30 
 fotka
dee99  22. 6. 2015 20:48
@amikadze keby si ma dali zobrať by som nepovedal asi nič..
31 
 fotka
campino  22. 6. 2015 21:30
Super, ze to tak beries budte zdravi , vsetci traja ..
A aj pekne si napisala ten blog
32 
 fotka
mcvpn  22. 6. 2015 21:34
držím palce :happy:
34 
 fotka
18miki18  23. 6. 2015 15:57
veľa šťastia
35 
 fotka
semhamforas  23. 6. 2015 19:38
Držím palce Veronika
36 
 fotka
willbebetter  24. 6. 2015 08:13
@dee99 wtf, ze ti to v @18 nie je trapne pisat pred @mayben...

A inak blog ma hrozne vystrasil a to mam o hodne viac rokov!!! No ale co uz, stava sa a poznam viacero sikovnych supermamiciek ktore maju dieta mlade, ludovo povedane - teraz si to odskacu a najlepsie roky budu mat pre seba S laskou sa da vsetko zvladnut!
37 
 fotka
sisi092  24. 6. 2015 12:51
@forte asi tak
38 
 fotka
veroniques  24. 6. 2015 13:05
@18miki18 @semhamforas
Vdaka

@willbebetter nemyslím si, že to bude "odskákanie"... bude to určite pekné obdobie života a popri tom zvládnem určite aj všetko ostatné. Verím, že ak je človek pozitívne naladený a púšťa sa do vecí s chuťou, tak mu to ide omnoho jednoduchšie a lepšie
39 
 fotka
dee99  24. 6. 2015 16:01
@willbebetter tak mayben vie na to môj názor že deti by nemali mať deti..
a skus sa na to pozrieť trošku z reaálneho hladiska nie z príliž optimistického toto je realita nie americký film
40 
 fotka
nesssie  24. 6. 2015 16:55
Veľa šťastia
41 
 fotka
veroniques  24. 6. 2015 20:05
@dee99 samozrejme, že sa na celú vec pozerám z reálneho hľadiska.. je príliš vážna na to, aby som si mohla dovoliť nerobiť to...

@nesssie dakujem
42 
 fotka
kosmiklove  25. 6. 2015 00:53
ja tiez deti nechcem. dodrzim to aj za teba

btw otec je trubkos ci mi nieco za ten cas uslo?
43 
 fotka
veroniques  25. 6. 2015 10:49
@kosmiklove nie, s trubkošom nie som už rok a pol
44 
 fotka
relieforsaddist  25. 6. 2015 10:55
@25 to zvládnete a bude vám super
45 
 fotka
candy36  25. 6. 2015 20:38
omfg....a omfg po tak krátkom vzťahu....ako sorry ale ľudia, neviete si dávať pozor? nikdy by som nejebala bez ochrany, na čo pri takom niečom vôbec myslíte?
46 
 fotka
badsam  25. 6. 2015 20:44
urobiť si decko-hrdinstvo. zvláštna logika.
47 
 fotka
veroniques  26. 6. 2015 13:20
@RelieForSaddist dakujeme, veríme v to

@candy36 držím teda palce nech sa ti to nevymkne spod kontroly

@badsam ono to takáto logika určite nebola. Možno bolo narážané na to, že nejdem na potrat alebo na to, že nedepkárčim a neplánujem samovraždu.
48 
 fotka
candy36  26. 6. 2015 14:17
@veroniques čo sa mne má nevymykať s pod kontroly? to, že myslím? že nejebem bez ochrany? že plánujem vysokú školu a kariéru? že po roku vzťahu (predpokladaná približná dĺžka odvodená od @43 ) by som na seba proste NEVZALA riziko urobiť si decko, pretože, let's face it, jae cca 95% šanca, že sa na teba ten chlap vyjebe?
a btw, do 3. mesiaca to žiadna vražda nie je... Nie že by som bola za potraty, ale dojebať život ľudskej bytosti, tým že ju privediem na svet v 17tich rokoch (sama si ešte dieťa, preboha!!!!) do ŽIADNEJ finančnej situácie, vzhľadom na to, že takto ťa nikde nezamestnajú, je asi tak milión krát horšie než potrat. Jo, a aby som nezabudla, ešte dojebeš život aj sebe, svojmu priateľovi a jeho aj svojicm rodičom.
To nie je hrdinstvo, to je odporné sebectvo.
49 
 fotka
candy36  26. 6. 2015 14:19
a ešte pripájam: môžem akokoľvek túžiť po decku, a to cca o 15tich rokov, vždy som si uvedomovala, že pred ukončením nejakého adekvátneho vzdelania a zabezpečením sa po finančnej stránke to proste neprichádza do úvahy. a tiež v tvojom prípade, toto je proste absolútne iracionálne.
50 
 fotka
denix  26. 6. 2015 14:21
@candy36 koľko dievčat malo dieťa aj skôr a sú úplne v pohode ,dokonca neuveríš! ale aj pracujú neviem prečo by mala mať dojebaný život alebo prečo by to dieťa malo mať dojebaný život .
51 
 fotka
candy36  26. 6. 2015 14:31
@denix tak, lebo viem aké som ja mala detstvo, keď naši nemali ani na sunar, a to som sa narodila PO MAMINÝCH ŠTÁTNICIACH, nie počas strednej školy... ako decko som svojich rodičov videla ledva 2 dni v týždni, vychovávali ma maminy rodičia, teta a prababička. takže "úplne v pohode" je ďaleko od pravdy a fakt chúďa také decko. a navyše, deti, ktoré boli splodené ešte keď boli deťmi ich rodičia, majú predispozície chyby svojich rodičov opakovať.
52 
 fotka
denix  26. 6. 2015 14:35
@candy36 to že ty si mala také detstvo neznamená ,že ho také urobí aj veron svojmu dieťaťu . Je iná doba a bude mať pomoc od oboch rodičov takže nevidím nikde problém . Môže mať prácu dokonca aj študovať vysokú školu .
53 
 fotka
candy36  26. 6. 2015 14:39
@denix ty si to tiež nejak ružovo predstavuješ. omfg, ľudia, decko nie je domáce zvieratko, ani módny doplnok!!! zobuďte sa!!!
54 
 fotka
james98  26. 6. 2015 14:40
Z niektorých komentárov je mi zle. Odkedy je dieťa chyba, alebo nešťastie?
55 
 fotka
denix  26. 6. 2015 14:44
@candy36 ty sa zobuď ,nikto tu nehovorí o domácom zvieratku ani o doplnku. A áno vidím to ružovo lebo poznám aj dievčatá ktoré mali bábo skôr a nemajú pokazený život ani oni ani ich deti. Aj keď niektoré ich vychovávajú samé ,len s pomocou rodičov.
56 
 fotka
piter09  26. 6. 2015 14:44
@james98 odkedy existuje chudoba
57 
 fotka
abbey4real  26. 6. 2015 14:51
@candy36 akože ... to , že si ty mala hentaké detstvo neznamená, že ho bude mať také aj toto dieťa, a inak v dnešnej dobe je bohužual úplne normálne že rodičia na svoje deti nemajú čas aj ked ich majú v 30 ...

Akože tiež niesom zastánca toho aby "deti mali deti", ale keď sa už stalo, tak je asi rozumnejšie si ho nechať, hlavne ked má podporu rodičov.
58 
 fotka
carpathian  26. 6. 2015 14:56
Drzim palce. Ak mate normalnu rodinu, ktora vam pomoze obcas, ked bude treba, tak si myslim, ze to bude fajn.

Akurat co ti mozem poradit - sa nevykasli uplne na vzdelavanie. Ked budes mat cas, tak sa nezabudni vzdelavat, citat... lebo tym, ze budes mat dieta, mas aj vacsiu zodpovednost nielen voci sebe, ale aj voci nemu, aby si mu posunula nejake vedomosti a formovala jeho osobnost.

aaa gratulujem teda !
59 
 fotka
veroniques  26. 6. 2015 15:25
@candy36 je mi ľúto, že si mala také detstvo, aké si mala. Som natoľko uvedomelá, aby som dieťa nepriviedla do nepripraveného prostredia pre jeho zdravý rozvoj (piter09) Nebudem písať ako som zabezpečená, kedže to už považujem za príliš osobnú vec, ktorá sa navyše netýka výsostne iba mňa. Ale dakujem za komentáre... v podstate máš pravdu len tvoja nevedomosť o mojej situácii to kazí

@Carpathian dakujem neboj sa, na vzdelanie sa v žiadnom prípade nevykašlem.. v tomto mám veľmi silnú vnútornú motiváciu
60 
 fotka
veroniques  26. 6. 2015 15:26
61 
 fotka
tralalibang  26. 6. 2015 15:37
@candy36 Akože tým argumentom "deti zvyknú opakovať chyby svojich rodičov" si si v mojich očiach pokazila úplne. Vieš koľko poznám ľudí, ktorých mali rodičia v 17,18,19 a oni už majú po 20 a o dieťati ani len nesnívajú? Nemala si dôvod tu @veroniques tak zjebať, ak sa na to cíti, tak nech to dieťa má, ak je rozhodnutá, že si ho chce nechať a MÁ podporu rodiny, tak aj keby ju ten chalan nechal (neviem prečo by mal), tak stále tu má rodinu, ktorá ju podrží.
Je to smutné, že si nemala pekné detstvo, ale tvoja reakcia bola podľa mňa neprimeraná. Aj 17-ročná sa vie postarať o dieťa, keď to zvládli toľkí predtým...
62 
 fotka
tralalibang  26. 6. 2015 15:41
@candy36 Btw sama som sa narodila "deťom" a bola som veľmi neplánovaná.A mala som dobré detstvo práve preto, že moja mama bola taká mladá a tak som k nej mala "bližšie." Takže pre dieťa mladý vek matky nemusí byť mínusom, ale niekedy práve naopak, plusom.
63 
 fotka
piter09  26. 6. 2015 17:00
ja som to nemyslel konkr. na teba, ale vo vseobecnosti som odpisal jamesovi, ze chyba je to vtedy, ked sa dieta narodi do chudoby
64 
 fotka
luc.ka  26. 6. 2015 17:08
Schvalne, no, kto z tu pritomnych prvorpoenych bol planovany?

Len ma to zaujima, ze kolko je tu takych "pricin dojebanych zivotov svojich rodicov"

Na smiech a na plac niektore individua
65 
 fotka
luc.ka  26. 6. 2015 17:11
*prvorodenych
66 
 fotka
suzanne11  26. 6. 2015 17:28
@veroniques

nech sa darí
67 
 fotka
highvoltage  26. 6. 2015 18:58
@candy36

Mila moja ty si už radšej daj Ban , pretože za tak primitívne názory akými sa prezentuješ na tejto sociálnej sieti som už dávno nevidel, nečítal.

Mne je s teba do plaču sa skonsoliduj !


Tvoj uvedomili užívateľ Birdz
68 
 fotka
highvoltage  26. 6. 2015 19:04
Z
69 
 fotka
sheily  26. 6. 2015 19:32
@candy36 zato ze o teba sa mater nevedela postarat nemusis odsudzovat vsetky mlade matky, wtf O.o
70 
 fotka
candy36  26. 6. 2015 20:05
@tralalibang jediný dôvod prečo som ju zjebala bol ten komentár "nech sa ti to nevymkne spod kontroly", pretože nemá právo moralizovať a poúčať keď sa sama už napustiť nechala
@highvoltage keď na mňa chceš reagovať takto debilným spôsobom, urob to aspoň gramaticky správne...primitív.
71 
 fotka
highvoltage  26. 6. 2015 23:00
@candy36


Mila slečna dajte sa prosím liečiť, pretože príspevky ktoré píšete hraničia s ľudskou retardáciou ,vo vašom prípade musím podotknúť že je tato retardácia v značnom pokročilom štádiu.V roku 2009 som mal tu česť sa stretnúť s takto chorým človekom ako ste vy,naozaj vo vašom prípade sa nie je začo hanbiť, pretože to nie je vaša vina.

Myslím si že vaša osoba nie je schopná argumentovať , síce spájate vety ale nič viac, taktiež nie ste schopná argumentovať , to som si už všimol dávnejšie a preto som to zapisal aj do vášho krátkeho profilu.

Dovolte mi citovať úryvok

Dievča ktoré sa robí múdrou , bohužiaľ veľa rozumu nepodedila, konflikty s viacerými užívateľmi za jej primitívne názory s ktorých je mi zle - nemá argumenty preto používa upozorňovanie na gramatické chyby / 7

Bolo to napísane pravdepodobne pred par mesiacmi ale tento profil je stále aktuálny , to súdim podla vašich príspevkov slečna .
72 
 fotka
candy36  27. 6. 2015 11:12
@highvoltage nehraj sa na inteligentného, nedarí sa ti to. Vieš vôbec, čo to je tá retardácia, ktorou sa tu oháňaš?
73 
 fotka
highvoltage  27. 6. 2015 11:21
@candy36

Myslím si že par vyššie napísaných viet vám dali dostatočnú odpoveď na vašu otázku !

Ak ste to milá slečna aj tak nepochopili tak sa tu iba potvrdzuje moja diagnóza , čo je pravdaže smutne
74 
 fotka
grietusha  27. 6. 2015 11:33
@candy36 nejde o to, čo si myslíš. pretože to nemyslíš zle. ide o to, ako máš potrebu zjebávať druhých ľudí za to, že sa rozhodnú nejak inak. to vyvyšovanie sa, napádanie a urážanie z tvojej strany znači tvoju sprostosť, na ktorú ťa ostatní upozorňujú.

nechápem, ako môžeš tak agresívne reagovať na niekoho, o kom vôbec nič nevieš.

@ver veľa síl prajem.
75 
 fotka
highvoltage  27. 6. 2015 11:35
@74



Začni sa už správať normálne už ťa tu upozorňujem par mesiacov
76 
 fotka
pijemzelenycaj  27. 6. 2015 11:37
77 
 fotka
pijemzelenycaj  27. 6. 2015 11:38
A celkovo autorke blogu drzim palce.zvladnete to. Velavela stastia prajem a nech sa dari urcite budes dobra mamina
78 
 fotka
veroniques  27. 6. 2015 17:06
@candy36 .. aké moralizovanie? To bolo úprimné prianie. Alebo platí, že zloba za všetkým hľadá zlobu?

@grietusha @suzanne11 dakujem
@pijemzelenycaj dakujeme .. dúfam v to veľmi
79 
 fotka
candy36  27. 6. 2015 20:41
@highvoltage zlatičko, nie si doktor, aby si mi mohol čokoľvek diagnostikovať, a tvoja "diagnóza" je nanajvýš chybná. opakujem - nehraj sa na inteligentného, nedarí sa ti to
80 
 fotka
peculiar  27. 6. 2015 20:56
@candy36 na to, ze sa jedna o cudzieho cloveka, reagujes dost emotivne. zrejme ti tato tema "nasada" na nieco tvoje, vlastne si o tom pisala vyssie...

nemyslim si, ze vek pocatia dietata ci dlzka vztahu su rozhodujuce faktory. a ani financne zabezpecenie nemusi byt zarukou, ze clovek bude dobry rodic a za dieta bude mat stastne detstvo.

skola tiez moze pockat. a pracovat budes cely zivot.

a kondom moze tiez prasknut a da sa otehotniet aj cez hormonalnu antikoncepciu.

nehromad v sebe zbytocne negativne myslienky, vysava to energiu.
81 
 fotka
highvoltage  27. 6. 2015 21:14
@candy36

Uz ani neviem preco reagujem na zjavneho trolla
83 
 fotka
suzanne11  28. 6. 2015 02:36
84 
 fotka
dzeeejn  28. 6. 2015 08:12
rozhodla si sa správne a drzim vam palce nech ste stastna rodina
a nechapem ako moze @candy36 povedat, ze do 3 mesiaca to nieje clovek?! a co je to ryba? dieťa je clovekom od prvej sekundy pocatia a je hlavne Bozim darom!
85 
 fotka
burble  28. 6. 2015 09:15
@candy36 naši ma mali keď bola mama na výške v inom meste, a to dokonca plánovane, narodila som sa vyše roka po svadbe. mama chodila na pár dní v týždni na intrák, bývali sme u jej rodičov, tato chodil do práce, minimálne jedna babka tiež, rodina si ma striedala, chodila som s babkou na pole sadiť zeleninu a vozila ma na vozíku spolu so žihľavou, poobede sme si išli so strýkom schrupnúť (zväčša on zaspal a ja som mu v izbe robila bordel) a potom ma vyzdvihol tato, peňazí určite dajak veľa nebolo a naši ešte aj stavali dom.

a nemám komu čo vytýkať, veď sa o mňa staralo viacero ľudí a všetci ma ľúbili, mala som to pestré a obdivujem našich že sa dali na toto dobrovoľne. samozrejme že to môže dopadnúť ako u teba takže z toho nemáš dobrý pocit a myslíš si, že všetci by sa mali matia deti bez zabezpečenia vyvarovať, ale nie je to ani zďaleka pravidlo, tak negeneralizuj.
86 
 fotka
melancholik  28. 6. 2015 09:36
nuz, vela stastia...snazte sa vychovat rozumneho cloveka,raz sa vam podakuje
87 
 fotka
ink  28. 6. 2015 11:55
Aj keď nie tak expresívne, tak súhlasím s @candy36

Vy všetci "prajúci" moralisti. Som zvedavý na Vás, bez žiadneho zázemia ako by ste to brali ako šťastie a požehnanie.
Slečna sa síce rozhodla, že si ho nechá a postará sa o neho, ale neviem, či úplne domyslela dôsledky. Ja proste dieťaťu chcem poskytnúť určitú kvalitu života, ktorú by som mu jednoducho v 18tich nikdy nedokázal dať. To už málokedy dobehneš.
"Dieťa Ti nemôže zničiť život." Iste, je to Tvoje dieťa a je to ten dôvod, prečo tu vlastne sme: reprodukovať sa. Takže asi by si možno bol aj určitým spôsobom šťastný. Ale ja, moja partnerka, moji rodičia, všetci iste chcú robiť aj kopu iných vecí a deti sa dajú robiť aj inokedy a o nič neprídeš.
Je to v niečom podobné, ako keď si partneri povedia, že im stačí, že majú jeden druhého a nepotrebujú peniaze. To dlhodobo tiež nejde. Nie sme v stredoveku.

Možno je to aj tým, že nezdieľam názor, že zhluk buniek v prvých týždňoch je dieťa...

Aby tu ešte nejaký mudrlanti, ktorí všetko vedia mali istotu: @luc.ka Napríklad ja som bol ako prvé dieťa plánovaný.

Keby teraz partnerka otehotnela, tak si dieťa necháme. Mám stabilnú prácu, mám zázemie, zabezpečenie, už som pár rokov zo školy. To už by problém nebol. Ale nie v 18tich. Veď to je človek ešte stále dieťa.
88 
 fotka
luc.ka  28. 6. 2015 12:10
@ink ok
89 
 fotka
veroniques  29. 6. 2015 09:46
@dzeeejn dakujem

@ink ani niektorí 30roční by dieťa mať nemali, pretože sami sú ešte deťmi... všetko je individuálne. Je jasné, že nemám toľko skúseností napríklad ako ten starší no na druhej strane budem dieťaťu viac rozumieť, kedže som mu vekom bližšie. Všetko má svoje plusy a mínusy a nič nie je dokonalé. Napriek tomu som presvedčená, že budem dobrá matka, priateľ dobrý otec a naše dieťa šťastné a milované.
Aj ked budeme potrebovať pomoc a nebudeme sa topiť v peniazoch... (ktorá priemerná rodina sa na Slovensku v nich topí?... a majú deti)
90 
 fotka
kaylee  29. 6. 2015 09:59
drzim palce...
ja som mala takto v 18 dost vazny poplach ze som tehotna a tiez som dako vymakla vtedy (neznasam deti a po ziadnych netuzim) ze by som si nechala... dnes po troch rokoch spominam na den kedy som zistila ze tehotna nie som ako na najkrajsi den mojho zivota a som strasne rada ze to dopadlo ako dopadlo. absolutne si neviem predstavit zeby som ostala na slovensku a vlacila teraz so sebou nejake 2 ci kolko rocne decko... az ma hroza obchadza. nemala by som nic z toho co mam teraz... no v ziadnom pripade
tak ti prajem aby si bola so svojou situaciou aj o par rokov tak spokojna ako ja so svojou
91 
 fotka
candy36  1. 7. 2015 20:25
@burble wow, to je pekné, obdivujem tvojich rodičov, že to tak pekne zvládli, no mňa moji proste odložil že rodina staraj sa...
@ink "zhluk buniek nie je dieťa". Sama by som to lepšie nepovedala. ďakujem. (btw...keď ten potrat nastane samovoľne, čo sa v tých prvých 3 mesiacoch často stáva...to potom budete akože plakať, že vaše telo to dieťa zavraždilo, alebo čo?)
ten organizmus nemá zo začiatku vyvinuté ešte vlastne vôbec nič. keď ide nejaká heeeeeerečka potratiť v šiestom, tak ok, to je odporné, ale pred tretím mesiacom v takto mladom veku...no ok, načo vôbec ešte niečo hovorím
92 
 fotka
veroniques  1. 7. 2015 21:35
@candy36 nepovedala by som, že potrat je otázka biologie ale morálky. A teda správny názor neexistuje... len každého ten vlastný.
93 
 fotka
candy36  1. 7. 2015 21:39
@veroniques je to otázka biológie AJ morálky
94 
 fotka
johnysheek  29. 7. 2015 21:19
viac takych ako ty..
a drzim palce..

otazkou nie je ci to zvladnes.. bo kto chce zvladne vsetko. o matkach to plati stonasobne..
95 
 fotka
kissmeplease  7. 8. 2015 11:42
Až teraz som si prečítala tento blog a chcem ti len povedať, že ti strašne, strašne moc držím palce! Presne týmto som si prešla aj ja pred pár rokmi, ale verím, že si sa rozhodla správne a že to malé bude najviac ľúbené a najviac šťastné dieťa!
96 
 fotka
juliinkaa_  29. 9. 2015 19:55
Rozhodla si sa spravne drzim palce zvladnes to aj my to zvladame a to mam este o rok menej ako ty
Napíš svoj komentár