Dnes...sme mali ...no dobre priznám sa...chodím na prípravu na birmovku...prečo?Pretože môj dedko je tým posadnutý a proste mu chcem spraviť radosť...aby si myslel že potom pôjdeme všetci do neba a blábláblá.
Začnem trošku od témy...
Takže mali sme tú prípravu.A témou bola sexualita a sex...k tomu že kresťania neuznávajú sex pred svatbou sa nevyjadrujem...dobre, ale je to niečo čo aj tak skoro nikto nedodržiava a ja tiež niesom toho zástancom a nikdy ani nebudem pretože si myslím,že je to každého osobná vec...či chce začať sexuálne žiť v 15 alebo v 30 po svatbe.Aj ked oni si povedia"Je to dar od Boha a preto to musí byť tak ako on chce".
Ale to čo prišlo po tom ...ma zarazilo a to dosť.Homosexualita porušuje prikázania.A prečo?Pretože homosexuálny styk je proti Bohu...nieje taký aký nám ho Boh dal takže je zlý.
A čo dalej?Dozvedela som sa,že homosexualita je choroba ktorá sa dá liečiť...a že je proti prírode takže je neprijateľná pre spoločnosť.
Tak a tu sú dalšie dôkazy o tom aké je kresťanstvo nedomyslené a ako si kresťania serú do huby.
Nieje to náhodou naše skvelé náboženstvo ktoré nám hovorí,že nemáme odsuudzovať ľudí?A že ich máme brať takých aký sú?A že Boh nás má rád takých aký sme pretože takých nás sem poslal?
Najprv...homosexualita je proti prírode?Zoológia dokazuje, že u zvierat sa vyskytuje homosexualita aj bisexualita.Napríklad u takého geparda zoológovia potvrdili,že ho nikdy nevideli pri styku samca so samicou.Len styk medzi samcami.Iné zdroje zase dokazujú,že delfíny žijú v homosexuálnych partnerstvách celý život...a len si hľadajú partnerky aby zachovali rod.Tak ako je možne...že u ľudí je homosexualita proti prírode?
Ďalej ma zarazila veta"Homosexualita je choroba ktorá sa dá liečiť" .Hej takže keby som bola teraz lesbička...tak pôjdem na terapiu a vyliečim sa aby som bola"normálna" a aby som zodpovedala tomu čo kresťania chcú.
Niekde som čítala...že homosexualita sa začína už vo vnútromaternicovom vývoji kedy sa dostatočne nezásobí hormonálne centrum v medzimozgu...inde zas...že je to spôsobené nesprávnym prístupom rodiča ku dietatu.
Ale prečo takéto tvrdenia že to je narušenie??Každý má na svet iný pohľad...každý žije svoj vlastný život a má právo rozhodovať o tom čo sa mu páči,čo chce a čo nie.Poznám veľa prípadov kedy sa homosexualita prejavila až v neskoršom alebo staršom veku.
Tým som len chcela povedať,že každý má právo na to byť šťastný...či už s opačným alebo rovnakým pohlavím.

 Blog
Komentuj
 fotka
sarah_whiteflower  15. 3. 2007 21:38
Pekný článok, s ktorým plne súhlasím. Takže asi tak. Práve preto, napriek tomu, že som veriaca, som už pekných pár rokov ani nepáchla do kostola.
 fotka
majajaj  15. 3. 2007 21:46
hm neviem prečo robíš takú vedu z tej birmovky aj ja som mala birmovku a bola to celkom sranda



a inak... ja proti homosexuálom nič nemám v podstate mi je to jedno pokým nikomu neškodia no

a kresťania nemajú odsudzovať druhých ale to že povedia že je to nesprávne chápem lebo proti tomu, čo je "zlé" treba bojovať a je logické že povedia čo nie je dobré, lebo to je ich učenie rovnako ako iné viery zakazujú piť alkohol alebo jesť mäso... neviem čo sa chápeme





...treba to preštuduvať
 fotka
gabosh  15. 3. 2007 21:53
pozri, do 11cteho storcia rimskokatolicka cirkev SOBASILA gayov, len potom si zmysleli ze radsej nie... ja mam na nabozenstvo prave referat na tuto temu a chystam sa gayov a bisexualov a lesby obhajovat... uz som s tym oboznamil aj farara a ten proti tomu nic nema, lebo ze ked mal s nimi nejaky workshop, jeden mu poveda ňl toto "Pozri sa na tamten smetny kos, vzrusuje ta? No tak toto citim ja pri pohlade na zenu" nejde o smetny kos + zena... ide o perfektne vysvetlenie ktore dostalo aj jeho a jednoducho proti nim v podstate nic nema... holt, evanjelik...



ja sam som rimokatolik a pristup nasich fararov neznasam... preco odsuzuju kvoli takymto veciam ludi ? hlupacikovia
 fotka
zemina  15. 3. 2007 22:04
O to ci je to choroba,uz ani tak nejde..ale ide skor o to nechutne odsudzovanie,SKATULKOVANIE...predsudky,ved su to uplne normalni ludia,len maju inu orientaciu ako "my vsetci normalni ludia"..

Aj ked..

V Boha verim..stvoril muza a zenu,povedal : Milujte sa a mnozte sa!

A ludia rovnakeho pohlavia sa rozmonozovat nemozu..Tak potom co?Nejde mi to do hlavy..

No najhlavnejsia vec je to,ze nech uz je homosexulita cokolvek,nech ich ti zaujiati ludia nechaju zit..
 fotka
rumova_vila  15. 3. 2007 23:02
vies, ja osobne viem pochopit. ked je niekomuj neprijemne divat sa na dovch homosexualov ako sa bozkavaju na verejnosti a podobne, da sa tomu rozumiet. al nazor ze je to choroba, to je blbost. je to len ina orientacia, to je vsetko. nemali by sa odsudzovat. nemalo by sa odsudzovat nic co sa vymyka "normalu". ved kto uz dnes vie, co je normalne a co nie... ale zial, nepomozeme si. dnesny svet je plny predsudkov... ja mam predsudky proti ludom co maju predsudky DD kazdy ma nejake
 fotka
sputn1cek  16. 3. 2007 07:40
Vzdy ma zaujimalo, kto v spolocnosti urcuje co je normalne a co neni.. Je sice pravda ze homosexuali su trosku exotika na nas rodny kraj.. a ze sposobuju trosku rozruch ked sa bozkavaju napr chalani..... ale najzaujimavejsie je ze skoro kazdy chalan nadava na homosexualov, ale ked vidi nejake 2 lezbicky tak to mu je uplne normalne, to uz ani neni ako keby homo..
 fotka
oren_ishi  16. 3. 2007 08:23
homosexualita nie je choraba ...



a ked budu chciet mat deti lesbicky, myslim, ze nebudu mat problem zohnat si chlapa na oplodnenie alebo pojdu na umele oplodnenie ... a problem s mnozenim u lesbiciek je vyrieseny

mno u gayov je to trosku zlozitejsie ...
 fotka
herminka  16. 3. 2007 08:58
No hej, viera je fajn... Ale cirkev... heh...
 fotka
term  16. 3. 2007 09:42
Buzerantizmus nie je choroba, buzerantizmus je porucha. zodpoveda tomu aj rozlozenie v populacii (okolo 4%). Iste ze to nie je "proti prirode", rovnako ako proti prirode nie je sadomasochizmus, siamske dvojcata, debilita, hluchonemost atp. Ak by bolo, neexistovalo by to. To vsak ale neznamena, ze je to v poriadku - v zmysle "normalne". Normalne je to co vyznamne prevazuje, a to je heterosexualita. Vsetko ostatne je odchylka, porucha.







btw. milujem "zmyslanie" niektorych ludi. Nieco im nahucia do hlavy, co, to zavisi od aktualnej situacie a miesta, a oni to potom uz len opakuju a opakuju a cita sa byt "na tej spravnej strane", pretoze "tak to ma byt". Samozrejme, vsetci predsa vieme, ze homosexualita je normalna a kazdy by mal byt na to hrdy, rovnako ako neexistuje globalne oteplovanie, a ak nahodou ano, tak je to normalne....
10 
 fotka
aniz  18. 3. 2007 21:02
nie homosexualita je chorá ,to cirkev...
11 
 fotka
p3tula  26. 4. 2007 15:58
prosim ta!!! nechod na tu birmovku!!!
12 
 fotka
ciernaruzicka  10. 5. 2007 21:31
no...sucitim s tebou aj ja chodim na tu pripravu n birmovku ..

ale nie to som chcela...

..mavame nabozko raz to tyzdna a profak nam dal ulohu napisat uvahu na temu AKO VNIMAM CIRKEV..nevedela som co tam mam napisat ale nakoniec som pisala o homosexulaoch ako ich cirkev odsudzuje...sak preboha aj oni su ludia a ja toto nechapem ze to je CHOROBA..to s prepacenim ak kkt mohol povedat?ked sa lubia a tak tak proste preco by im v tom nejaka blba cirkev ale krestanstvo mali zakazovat?no to je uplne na piip tento dnesny svet ... na slovensku sa asi nikdy nedockame aby sa homosexuali mohli sobassit tak ako aj niekde inde lebo slovensko je moc konzervativny stat a toto si nikdy nepripusti...ale ludia..lubte sa nech ste aky ste
13 
 fotka
dsimca  29. 3. 2010 17:41
Výborný článok. A samozrejme s tebou vo všetkom súhlasím. Je načase, aby si už ľudia uvedomili, že homosexualita nie je choroba. A hlavne ma zarážajú mnohý, ktorí porovnávajú homosexualitu s pedofíliou. Je zarážajúce, ako v tom niektorý nevidia ten podstatný rozdieľ.
14 
 fotka
kafo182  25. 6. 2010 10:05
... no ja som veriaci a pritom ani nechodim do kostola, a mam len sväté príjimanie a birmovku ani nemam



no ja som proti homosexualite... (ako tak čitam tie komenty tak ich tu každí obhajuje...) mam nejake predsudky (AIDS...), ale vôbec ma netankuje keď to nerobia na verejnosti ale v sukromi...



napr. par krat som bol aj v "gayskom" podniku tu v bratislave, boli sme sa tam zabaviť lebo kamarat tam robil barmana, všetko pohodička, su to ľudia ako každí iní... ale odkedy ma tam začal jeden obchytávať a baliť tak som radšej odtiaľ vypadol a odvtedy som tam viac krat nebol
Napíš svoj komentár