Fórum pridal Trblietka, 23. 10. 2019 00:21 do kategórie Cestovanie. Pozri ďalšie diskusie tohto používateľa >

Romantický výlet na výročie

0
Trblietka

20 ročné dievča
Žilina

Koncom januára máme s priateľom 3. výročie vzťahu a zároveň on bude mať 25. narodeniny. Chcela by som ho vziať ako prekvapenie na romantický výlet počas víkendu niekde do zahraničia. Máte nejaký tip na výlet, destináciu? Prípadne je to podľa vás dobrý
Odozva

Názory k téme

1. 1
    Trblietka

20 ročné dievča
    Žilina

(pokračovanie)
    Je to podľa vás dobrý nápad? Už by sme mali mať aj pasy vtedy obaja. Samozrejme, rada by som sa držala normálnych súm, keďže som študentka.

Ak sa vám to nepozdáva, tak vás takisto prosím o reakciu, prečo je to zlý nápad, prípadne nejakú alternatívu darčeku.

On je chalan z malého mesta, má rád autá a motorky. Rád trávi čas s kamarátmi. Cestovanie lietadlom veľmi nemusí, takže ak lietadlom, tak krátky let :) Pravdepodobne by sme leteli z Košíc, to máme najbližšie

Ďakujem (cmuk)
  2. 2
    Hellium

28 ročná žena
    garáž v San Piegu už nie

Podľa mňa veľmi dobrý nápad, ale destináciu ti neporadím.
    Asi by som si vybrala podľa leteniek na konkrétny termín - čiže tak, aby bol let tam aj späť v normálnom čase a nemuseli ste vstávať napr. o tretej ráno a nevracali sa odtiaľ v nedeľu o jedenástej večer...
  3. 3
    Subarnica

23 ročné dievča

Nápad je fajn ale tiež ti neporadím. Možno nejaký autosalón? Alebo zážitková jazda rýchlym autom?
  4. 4
    Tommyhot

30 ročný muž
    Kaohsiung, Taiwan

Super napad. Ak ma rad motorky, tak ho zober niekde do Thajska, alebo na Filipiny. Su to lacne krajiny, letenky tam casto su tiez lacne (i ked neviem ci zrovna koncom januara) a lacno si tam vies vyrentovat aj motorku, v horsom pripade skuter.
  5. 5
    Laurikaaa

23 ročné dievča
    Londýnčanka

Uhm, študentský rozpočet, letenky z Košíc, počas víkendu... Dokopy to moc nejde.
    Asi by som kúpila nejaký wellness napr v Zakopanom a autom tam zájsť.
  6. 6