@smedvecky15 pripravny ... to je taky ked dieta nema na to az tak v hlavke aby studovalo ..ale ma ocka ktorý to tomu diedatu bude cvakat tak decko ide na lf do 0 - teho a hraje sa na neviem co ....a potom sa niektorí ujmu a idu normalne do prveho a niektorí nie ...zabili rok ..taže asi tak
@strommen2428 lol ty si fakt daky zakomplexovany.... preco by niekto kto na to ma a bavi ho studovat nemohol ist na pripravny..... a ako vies ze si na to sam nezarobil? lebo ja poznam aj takych... lol kokotko urobim ohnostroj ak ty nepises neco z toho nebude srsat: neznasam tych co maju bohatych rodicov vlastne to neviem ale ked ma niekto viac penazi asi to bude tak a som najlpesi student na vysokej,chodil som na najlepsiu strednu a nwm co.. proste nwm na co zasa na teba vobec reagujem ked nesom toho hodny
omg @2 sú ľudia, ktorí chcú študovať určitý odbor a keď naň prijímajú 10 ľudí z 250 a nezoberú ho, asi to nebude jedine preto, že je hlúpy.. tak radšej nech ide do nultého ročníka, než aby išiel študovať niečo úplne odveci len preto že ho tam prijali, alebo aby išiel niekam do fabriky a za ten rok z toho celého úplne vypadol.. lebo 80% ľudí, ktorí si dajú "ročnú prestávku" sa už do školy nevrátia aj viac..
nepoznate niekoho takeho? robila som prijmacky na 1LF ale mala som len na zubne lekarstvo prihlasku i ked sa robia len jedny prijmacky na zub. aj vseob. no a ten limit bodov som nedosiahla i ked na vseobecne by ma zobrali no teraz lutujem, ze som si nedala na oba odbory a nechcem zabit rok. thats all