Fórum pridal Matthewp, 19. 11. 2019 22:33 do kategórie Vysoké školy. Pozri ďalšie diskusie tohto používateľa >

Ako sa rozpoznávajú dvojičky pri skúškach na vysokej? :D

0
Matthewp

20 ročný chalan

Máme hypotetickú situaciu - dvaja úplne rovnako vyzerajuci surodenci studuju rovnaký odbor, ako sa zabráni tomu, že jeden nepôjde na skúšku za toho druhého?
Odozva

Názory k téme

1. 1
    Riddler

27 ročný muž
    Turiec

Jednému odsekneme ruku.
  2. 2
    Wistingher

22 ročný chalan
    Bratislava

Nijak. Dá sa.
  3. 3
    Ladydoga

tvári sa, že má 6 rokov
    Prašivá diera

Jednoducho pôjdu na skúšku obaja naraz, teda ju budú robiť súbežne len každý zvlášť omg (hehe)
  4. 4
    Lordmmx

28 ročný muž
    mp-tuners.eu

mňa by zaujímalo, ako skúšajú tieto dve https://i.pinimg.com/originals/87/09/3c/87093cf0f1dd1de170270c69d5bbbc36.jpg
  5. 5
    Mariquittka

26 ročná žena
    Kráľovstvo Tatranského čaju, expressive writer

žeby podľa mena? :) u nás na škole sú momentálne 4 páry dvojčiat z Ukrajiny
  6. 7
    H8u

26 ročná žena
    Štefanov

@mariquittka ved hej ale ako zistis z obcianskeho ze to je to spravne meno ked podla fotky vyzeraju obaja rovnako? :D

a tvoja hypoteticka situacia by bola lepsia keby praveze studovali ine odbory.. ale jedna z dvojiciek je usilovnejsia a chodi na skusky aj za tu druhu z ineho odboru :D
  7. 8
    Dannyd14

24 ročný chalan

U nas je aj problem to, ked su podobne priezviska, takze spravna odpoved je: neda sa :D
  8. 9
    Staphylococcus

hrá sa, že má 1 rok
    a witch of the woods

Idk, dvojcata v tomto veku uz casto nevyzeraju rovnako, nosia inak vlasy, ine oblecenie... akoze keby skusajuci nevedel, ze su dve/ako vyzeraju tak by to pomylit slo, ale ak s nimi interaguje s oboma cez semester tak ich podla mna rozozna.
  9. 10
    Matthewp

20 ročný chalan

@staphylococcus poznam tri dvojicky ktoré aj v tomto veku veľmi ťažko rozoznáš... :)
  10. 11
    Martin093

25 ročný muž
    Bratislava