Diskusie - 802. stránka fóra
2
Sociálne štipendium a živnosť
Ahoj som študent VŠ, ktorý poberá sociálne štipendium a tento rok plánujem skončiť (nezvládam to) a moja otázka smeruje či by som si mohol založiť živnosť bez toho aby som sa odhlásil zo školy a zároveň ešte tých 5... Otvor fórum »
5. 1. 2017 15:08
5
Prosim o vyplnenie dotazniku :)
mozem vas poproit o vyplnenie mojho dotaznika velmi mi to pomoze vopred dakujem vsetkym ktory ho vyplnili :) https://docs. google. com/forms/d/e/1FAIpQLSdQNpQ2PzFT6fR3ZFNz9XGh6Lje-fOHyjxKte2Y3BENEll4DQ/viewform#responses Otvor fórum »
5. 1. 2017 15:02
31
Vzťah s BI-sex chalanom
Ahojte, zaujímal by ma názor (hlavne žien), na to či by ste si vedeli predstaviť normálny plnohodnotný vzťah s BI-sex chalanom ? Pýtam sa hlavne aj kôli sebe nakoľko som bisexuál. Ďakujem ; ) Otvor fórum »
5. 1. 2017 13:54Hľadá sa parťáčka/parťák na Work and Travel 2017
Ahojte, našla som tu spred roka podobný inzerát, tak sem skúsiť napísať. Premýšľam nad Work and Travel na toto leto a hľadám niekoho, kto by mal tiež záujem ísť. Nemám zatiaľ vyhliadnutú žiadnu... Otvor fórum »
5. 1. 2017 12:27
3
Nemčina pomoc
Našiel by sa nejaký šikovník čo ovláda nemčinu a bol by ochotný sa mi pozrieť na jeden textík čo som písala ? občas jee dost kostrbatá a potrebovala by som pomoct s chybami :) Otvor fórum »
5. 1. 2017 12:17
10
Pustia ma na koncert? 15+
čaute chcel by som sa opýtať či mi niekto neviete poradiť či ma pustia na koncert od 15+ ked mám 14 rokov. Ďakujem za odpovede. :) Otvor fórum »
5. 1. 2017 00:37
15
O rok staršia baba -vzťah
Ahojte ... zapáčila sa mi baba , ktorá je o rok a jeden mesiac staršia .. ja mám 16 ona 17 .. jej sa tiež páčim .. a chceli by sme vzťah ... je to v pohode ,... Otvor fórum »
5. 1. 2017 00:21
10
Neurolog
Ahojte, nevie mi niekto poradiť nejakého naozaj dobrého neurologa? Najlepšie by bolo asi BB a okolie ale to je v podstate jedno. Nejakého s ktorým máte skúsenosti alebo o ktorom viete že je fajn. Dakujem Otvor fórum »