Diskusie - 3972. stránka fóra
8
FiF UK BA tlmočníctvo a prekladateľstvo
prosiim komu už prišla domov obálka?? potrebujem vedieť tie klucove datumy lebo nie som doma a či nahodou niečo neprepasnem... nejake prihlasovanie sa..zapis..abo potvrdenie abo neviem čo..hocičo... napište mi to tu prosim dakujem :) Otvor fórum »
9. 7. 2012 22:34
10
Nejde tu niekto študovať Britské a americké štúdiá do KE na UPJŠ??
Ak áno, tak píšte TS, mám na predaj takmer všetky knihy potrebné do prvého ročníka Bc. kľudne sa môže dohodnúť, že ich predám až v septembri, aby ste mali istotu, či ich budete potrebovať... Otvor fórum »
9. 7. 2012 22:02
9
Najlepšie tetovacie študio v nitre ??? (a kde sa da dať tetovanie hennou) ??
cehm tetovanie a potrebujem pomoc kde sa da tetovať hennou !!!! ake je najlepšie tetovacie studio v nitre alebo nejkeho odbornika ??? vopred dakujem :) Otvor fórum »
9. 7. 2012 21:56
16
Programovanie hier
Zdravím, som začiatočník v programovaní a chcem vytvoriť vlastnú jednosuchú hru. nepoznáte niekto nejaký program na tvorbu hier ? Stačí úplne jednoduchý, má to byť hra na typ Mravenci. Ďakujem Otvor fórum »
9. 7. 2012 20:59
111
Ked sedite v zadu v aute
priputavate sa? prip. dostal dakto uz pokutu za to , ze nebol priputany? mna to strasne vadi a nvm si nato zvyknut :D Otvor fórum »
9. 7. 2012 20:49
1
SjF Zilina
caute, kto ste boli na zapise na Strojarske Technologie (1. roc bakalar) na Zilinskej Univerzite?? chcem vediet, koho budem mat spoluziakov :D Otvor fórum »
9. 7. 2012 20:49
2
HDMI - slabý zvuk
Podarilo sa mi prepojiť ntb s LCD TV cez HDMI (4) kábel, žiaden problem nebol až nato že mam príšerne slabý zvuk, to že ho zmenim na ntb neovplyvni zvuk vysielaný z TV, poradte čo robiť? pripojiť... Otvor fórum »
9. 7. 2012 20:06
70
18
UNIPO Prešov chystáte sa na intrák či na privát?
chystáte sa na intrák či na privát? ... idem do prváku a neviem sa rozhodnúť čo je lepšie.. tak pár názorov by mi hadam pomohlo :) Otvor fórum »