Diskusie - 3936. stránka fóra
2
Koľko stojí jedno poslanie Postcard on the run???
Ahojte... chcela by som poslat mojej kamarátke takyto dopis neviem ci to poznáte mozno aj ano... je to aplikácia ktora sa da stiahnut na mobil a odosielat to. A komu to pride dostane to bud na telefon alebo v podobe... Otvor fórum »
19. 7. 2012 09:21
3
Prestup z TNUNI A. Dubčeka na inú VŠ
Mám jednu otázočku, chodím na Trenčiansku univerzitu A. Dubčeka už druhý rok. Lenže, chcela by som tam chodiť len po tretí ročník, spraviť si Bc. a potom prestúpiť na inú VŠ. Teraz študujem na... Otvor fórum »
19. 7. 2012 08:45
10
Honenie
cawte chcem sa spitat ake bi to bolo kebi som som honil penis kamosovi a skusil dat do ust skusal to niekdo ? Otvor fórum »
19. 7. 2012 01:06
8
Hľadám aplikáciu pre symbian, konkrétne niečo s kontrolou spotreby
Tuším, že vyšie je uvedené všetko potrrebnné... videla som to u androidov, proste že máte na obrazovke mobilu prevolané minúty a sms tak by som rada zistila, či je niečo také aj pre symbiany... ... Otvor fórum »
19. 7. 2012 00:51
12
Oslabené ramenné púzdro
mám taký problém..približne pred dva a pol rokom som bol lyžovať a v rýchlosti som spadol a vyskočilo mi rameno..keďže sa vrátilo naspäť a na druhý deň som mal lyžiarsky neriešil som to a iba som si to natieral s... Otvor fórum »
19. 7. 2012 00:51
77
Aká je vaša najoblúbenejšia kniha?
Aká je vaša najoblúbenejšia kniha? Otvor fórum »
19. 7. 2012 00:44
42
Z priateľstva môže vzniknúť láska, ale môže z lásky vzniknúť priateľstvo?
Stalo sa Ti niekedy že si sa zamiloval/a... a keď Ťa opustil/a tak si sa s ním/ňou prestal/a vídať aj rozprávať a vydržalo to aspoň rok?Mne áno a aj bez toho chalana z ktorým som chodila mi je dobre... Aj... Otvor fórum »
19. 7. 2012 00:21
15
Prosím Vás poraďte čo by ste si vybrali!!!!!!: