Diskusie - 2349. stránka fóra
29
Nekomerčné filmy
Zdravím, Mám za úlohu si pozrieť tri súčasné zahraničné filmy s nekomerčnými umeleckými ambíciami podľa vlastného výberu. Máte nejaké dobré tipy? Rada by som si pozrela fakt niečo super. :) Zatiaľ mi... Otvor fórum »
10. 2. 2014 18:43
2
Nastavenie internetu PSP
Ahojte, pomohol by mi prosím niekto nastaviť pripojenie na psp, lebo sa pokúšam o to už dosť dlho, aj som to robila podľa videí, aj podľa webových stránok a stále nič.. Som tak trochu antitalent..Stále mám... Otvor fórum »
10. 2. 2014 18:36
11
Štúdium jazykov na MUNI - ako to je so slovenčinou?
ahojte, je tu niekto taký, kto študuje na masarykovej univerzite v brne jazyky v na bakalárskom stupni prípadne tlmčocníctvo na magisterskom stupni? ako to je so slovenčinou? vyžadujú, aby som prekladal/tlmočil do češtiny alebo akceptujú aj... Otvor fórum »
10. 2. 2014 18:16
14
Výška
prosím vás o radu, som zúfalí, študujem na gymply, maturujem z dejepisu a geo a neviem si vobec vybrat vyšku :/ znamky mam priemer 1. 6 a neviem kde by som siel s takym,, poradte prosím :/ Otvor fórum »
10. 2. 2014 17:49
5
Je tu niekto komu vyšla kniha v nejakom vydavateľstve.
Vydavateľstva myslím, Ikar, Slovart, Evitapress atď Otvor fórum »
10. 2. 2014 17:36
10
3
Prírodovedecká UK -geografia v štátnej správe,,. :-)
Prosím Vás, ak niekto študuje tento odbor, alebo niečo jemu podobné... tie: geo iné... tam mi napíšte, chcela by som nejaké info ohľadom školy.... ako to tam je,,, a tak... rozhodujem sa medzi... Otvor fórum »
10. 2. 2014 17:16
3
Básen
Čaute, prosím poradte mi nejakú báseň ktorá má asi 10 strof... Prosím súrne Otvor fórum »
10. 2. 2014 17:01
6
Vypočítajte objem telesa, ktoré vznikne rotáciou funkcie
vypočítajte objem telesa, ktoré vznikne rotáciou funkcie -matematika 4 ročník, ovláda niekto toto učivo? potrebujem súrne pomoc..vdaka, TS :) Otvor fórum »
10. 2. 2014 16:51
3
Chybne zrealizovany prevod