Diskusie - 1111. stránka fóra
2
Výber pracovnej obuvi
Ahojte, môj muž pracuje ako murár a rada by som mu dopriala na jeho narodeniny darček v podobe pohodlných pracovných topánok. Z eshopov mi cenovo vyhovuje najviac http://www. oblecsadoroboty. sk/pracovna-obuv-c4 .. Ktoré boty by ste si kúpili na jeho... Otvor fórum »
4. 2. 2016 16:46
1
Aká je základná úroveň cudzieho jazyka?
Čo by človek so základnou úrovňou cudzieho jazyka mal podľa vás ovládať? Pokladáte za základ už aj pár viet: Ako sa máš? Ako sa voláš? Odkiaľ si? a pod. za základ? Alebo je základ keď už dokáže ako... Otvor fórum »
4. 2. 2016 15:56
5
Masmediálna komunikácia UCM v Trnave
Ahojte, uvažujem o štúdiu masmediálnej komunikácie. Neviem či tu sú nejakí absolventi alebo študenti, čo majú s ňou skúsenosti. Chcela by som vedieť nejaké bližšie informácie o tejto škole z pohľadu študentov. :) Otvor fórum »
4. 2. 2016 11:18
3
Pomoc ohľadom YouTube URL
Ahojte, potrebovala by som pomoc... rozpíšem sa do nasledujúceho komentu, lebo sem mi to nevojde... ďakujem vopred. Otvor fórum »
4. 2. 2016 10:32
3
IBAN
Zdravíčko, neviete, či sa nejako dá zistiť meno človeka len na základe IBANu? Otvor fórum »
4. 2. 2016 09:53
6
41
Vodiči, úprimne - dodržiavate maximálnu povolenú rýchlosť?
- Áno, pedantne
- Snažím sa, ale nepotrpím si na to
- Keď sa ponáhľam, nesledujem tachometer
Ďalšie možnosti »
4. 2. 2016 09:34- Snažím sa, ale nepotrpím si na to
- Keď sa ponáhľam, nesledujem tachometer
Ďalšie možnosti »
24
Chystáte sa vycestovať do Anglicka za prácou?
minimálne traja ľudia sa pýtali na Anglicko tento týždeň. Cez agentúru nechoďte. Tá vás sprosto využije. Pomôcť vám jednoducho môže to, že tam nepôjdete sami a ušetríte. Na začiatok potrebujete mať ubytko. Následne požiadate... Otvor fórum »
4. 2. 2016 00:10
47
Letná brigáda