neviem sa rozhodnúť, ale iste by to bolo buď podnikanie, učiteľka, kuchárka, pekárka alebo možno ako píše @9 alebo možno dokonca to čo študujem pevne verím že aspoň jedno zo spomenutých budem robiť aj tak :happy:
Bola by som krcmova intelektualka, alebo by som chodila na nejake programy celozivotneho vzdelavania.
Aaaalebo ludskopravny aktivizmus. A mad scientist samozrejme.
Moderátora v KEXP rádiu; desí ma, že aj take zamestnanie intelektualneho učiteľa ma miestami láka :ehm: slovencinar, dejipar, geograf, učiteľ filozofie a tak. Potom by som chcel byť niekým kto cestuje z krajiny do krajiny, archeológa, architekt, nejaký umelecký odbor - ale len do záľuby aby som mohol tvoriť nezáväzne -spisovateľ, graficky dizajnéri, hudobník... Psychológ atď
kedže by nešlo o peniaze, netrebalo by povolanie ale iba činnosť ktorú by som vykonával a teda sa nemusim obmedzovať na zaužívane povolania a profesie ... teda, cestoval by som, skúmal, učil sa nové veci a obklopoval sa a žil v kruhu ľudí ktorí by stáli za to
Mala by som malú kaviareň v centre Granady (Španielsko), kde by som podávala najlepšie raňajkové menu a super domáce pečené zdravé (a niekedy aj menej zdravé) koláčiky, tortičky, všelijaké pečivo. Celá stena v kaviarničke by bola kvázi knižnica, kde by si každý mohol zdarma požičať nejakú knihu alebo aj nejakú doniesť. Pred kaviarňou by bola terasa, po ktorej by boli veľké vaky, na ktoré si človek môže sadnúť, oddýchnuť si a vychutnať si svoju kávu/koláč/raňajky. A každý piatok by som mala ako návštevu nejakú neznámu hudobnú skupinu, ktorá sa snaží preraziť.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
62 komentov
pracovala by som v kniznici alebo v knihkupectve?
modna navrharka?
ucitelka?
ty kokos, no ja normalne neivem
Bola by som krcmova intelektualka, alebo by som chodila na nejake programy celozivotneho vzdelavania.