Diskusie - 604. stránka fóra
9
Prekročenie štandardnej dĺžky štúdia
Po 3. semestri som prestúpil na inú fakultu v rámci tej istej VŠ. Tým pádom mi vznikla povinnosť uhradiť školné už pre tento ak. rok, aj keď reálne študujem ešte len 3. rok. Má... Otvor fórum »
4. 10. 2017 20:20
16
Prvé tetovanie,,. bizardná otázka
Ahoj, chcela by som si dať tetovanie na chrbát, lenže sa mi tam zvykne tvoriť akné a tak mám otázku, keďže sa netetuje tam, kde sú znamienka alebo šošovičky, či sa môže tetovať v takejto... Otvor fórum »
4. 10. 2017 17:39Pracovná agentúra
Chcel by som sa opýtať, či sa pracovná agentúra zaradzuje medzi voľné živnosti ?? Otvor fórum »
4. 10. 2017 15:29
3
Právnická fakulta - bakalársky program: ekonómia a právo
Ahojte, chcela som sa spýtať, že či tu niekto študuje tento odbor, kedže ma veľmi zaujal a chcela by som sa dozvedieť, že ako veľmi náročné sú prijímačky a štúdium samo o sebe. Ďakujem :-) Otvor fórum »
3. 10. 2017 23:12
12
VYSOKÁ ŠKOLA 2018/2019
Ahojte! Ako študentka gymnázia mám pred sebou výber VŠ. Som rozhodnutá pre prekladateľstvo. Ak sa tu nájdu budúci prekladatelia z UMB a UK, veľmi by ma potešilo, keby ste sa ozvali a približne zhodnotili, možno... Otvor fórum »
3. 10. 2017 21:25
3
Video
Čaves, chcem sa spýtať či neviete ako sa volá také jedno video na YouTube, kde je chalan a dáva také super hlášky ako napr " moja a ty dze še trepeš s totu ricu" ? Dik za odpovede... Otvor fórum »
3. 10. 2017 20:17
13
Halloween party
Taaak keďže sa blíži halloween je tu niekto kto ide na nejakú párty V MASKE! a v maske myslím nie len make up a hotovo ale aj kostým. Ja by som chcela ísť no nemám s kým :D tak... Otvor fórum »
3. 10. 2017 19:03
19
Ako písať rýchlejšie?
Som 1. rok na vysokej a mám prednášku na ktorej treba písať rýchlo. Profesorka hovorí, že si môžeme doniesť aj notebooky, čo by som aj spravil keby môj notebook bez nabíjačky vydržal dlhšie ako 15 min.... Otvor fórum »
3. 10. 2017 16:35
13
Aký máte názor na prípadné rozdelenie Španielska?