Diskusie - 1799. stránka fóra
2
Pomôžte mi nájsť film.
Bol čiernobiely, rok výroby 1990-2005 (tipujem), pomalé tempo, pravdepodobne francúzsky. Odohrávali sa tam myslím 3 príbehy:únos emo diečaťa ktoré chcelo spáchať saovraždu dvoma amatérmi, pokus o vylúpenie kaviarne ktorý nevýjde kedže zlodej má dobré srdc Otvor fórum »
4. 10. 2014 12:23
1
VŠMU Divadelná kartedra
Ahojte, chcela by som sa opýtať či niekto chodíte na DF VŠMU, konkrétne na Kostýmovú tvorbu. Viete mi povedať aké sú prijímacie skúšky, teda ako prebiehajú, aký z nich máte pocit a či sa tam... Otvor fórum »
4. 10. 2014 11:59
5
EUBA Starohajska 8
Ahojte :) Som studentkou 1. rocnika na eube a mam moznost sa prestahovat na SD starohajska 8. Byvali ste tam niekto? Aky je tento internat, ako to tam vypada, viete mi povedat nejake podrobnosti? Na nete... Otvor fórum »
4. 10. 2014 11:58
6
Youtube
čaute ľudia robím na yt anglické vlogy a tak sa vás chcem opýtať či by ste si nepozreli moje videá. Nechcem na yt uspieť tak že budem zarabať a budem mať milióny odoberateľov chcem to robit len pre srandu... Otvor fórum »
4. 10. 2014 11:56
21
Koľko kariet máte práve otvorených v prehliadači?
4. 10. 2014 11:54
4
Matkin-žiadne prudké pohyby-PDF+ hodnotenie
Ahoj, neviete niekto kde by som tuto knihu zohnala online na PDF? ... Resp. citali ste ju? ako ju hodnotite? dakujem... Otvor fórum »
4. 10. 2014 11:28
7
Life-work-study balance
Ahojte, zaujímalo by ma, ako máte nastavenú prácu, školu a osobný život. Čomu venujete najviac času, ako to všetko stíhate, čo je pre vás najdôležitejšie a ako si to správne nastaviť. ... Otvor fórum »
4. 10. 2014 10:33
1
17
Akú najlepšiu brigádu ste mali/máte?
Teraz však myslím z hľadiska náplne práce. Čiže sa nemyslí taká, kde dokopy nič nemusíte robiť a je to dobre zaplatené, ale kde tá náplň práce stála za to. Môže to byť aj nejaká stáž alebo... Otvor fórum »
4. 10. 2014 10:23
10
Maturita