Diskusie - 1766. stránka fóra
32
Oplatí sa študovať históriu?
Zdravím. Berúc si príklad zo slov mnohých absolventov nášho gymplu, plánujem zároveň študovať dve výšky. Interné štúdium som si stopercentne vybral už konkrétny študijný odbor na PriF UK v Bratislave (Geografia, rozvoj regiónov a európska integrácia).... Otvor fórum »
21. 10. 2014 21:37
18
The Sims 4
Ahojte, mno konečne mám The Sims 4....vlastne už od soboty. všetko ide ako po masle ale je jeden problém... hrám a hra sa po čase(asi10min) jednoducho len tak vypne..proste mi to vypíše že hra prestala pracovať... neviete ako... Otvor fórum »
21. 10. 2014 21:19
20
Potrebujem pomoc
Ahojte všetci, som študent a ako každý študent potrebujem samozrejme nejaké peniaze. Rodičia mi nemajú ako dávať stále peniaze keď ešte ktomu majú aj oni sami problémy vo financiách... Ide o to, že ako hľadám brigády... Otvor fórum »
21. 10. 2014 20:56
13
F
Ahojte potrebujem poradit páči sa mi jeden chalan a mam tu taky problem ze cez fb je uplne v pohode pošle aj :-* ale vškole pred chalanmi je uplne iny uplne inak sa sprava!!! Ako ho mam zaujať Otvor fórum »
21. 10. 2014 20:38
24
čo by s spravil keby že na planéte zostaneš len ty a dve koali opačného pohlavia ako si ty a trosky domov a mrtvoly všetkého a v
- budem sedieť a čakať kým od smädu umriem
- pokúsim sa z jedným/jednou z koál spáriť
- pokúsim sa koaly premeniť na hermafrodity tým že sa ich pokúsim spáriť navzájom
Ďalšie možnosti »
21. 10. 2014 20:15- pokúsim sa z jedným/jednou z koál spáriť
- pokúsim sa koaly premeniť na hermafrodity tým že sa ich pokúsim spáriť navzájom
Ďalšie možnosti »
2
Hlavná budova UKF
Do ktorej hodiny je možný vstup do hlavnej budovy UKF na T. A. Hlinku? Otvor fórum »
21. 10. 2014 20:03
4
Názov filmu
Hľadám názov filmu. Film je o spisovateľke, ktoá píše knihu avšak všetko čo napíše sa aj realne stane. Píše drámu ako zomrie jeden muž. Daný muž počuje jej slová, ktoré napísala na stroji a nakoniec... Otvor fórum »
21. 10. 2014 19:41
9
Gorilla glass