...ale opäť mi to proste nedá.

Ľudia sú proste ľudia a ľudia zvyknú vo veciach inteligentne "triediť". Bohužiaľ formou "dobré sa prehliadne a zlé si vykreslíme čo najhoršie". Čo už. Iba ďalšia z vlastností, ktorá nás predsa len od tých opíc odlišuje.

Teraz som si to všimla ohľadom Birdzu ale je to tak aj v inom, v iných veciach a situáciách, proste v hocičom inom.
Jednoducho povedané, ľudia furt pičujú.
Môžme si hovoriť, čo cheme, myslieť čo chceme aj pičovať môžme.

Ale nemuseli by sme byť až tak Primitívni!

O weboch nič neviem. Vážne nič a veľké prd!
Neviem, ako fungujú, koľko práce to dá, ako sa čo vlastne robí. Netuším ako sa taký web vytvára a ako sa oň dá starať ( či ako to mám povedať ). Ale ak sa nad tým trošku zamyslím a pohnem rozumom, dôjde mi, že zrejme také ľahké to nebude.

Väčšina ľudí, ktorí tu trávia relatívne veľa času, hubuje aký je ten Birdz vlastne zlý, ako nefunguje, ako sa všecko sere, aké je to na piču....
Fajn, je tu možnosť Facebook-u, Pokecu, či iných portálov, ktoré by Vám možno vyhovovali. Tak prečo teraz sedíte na riti pred monitorom, z ktorého čumí Birdz? Lebo Facebook je na piču a Pokec ešte viac?...
Moja otázka je "prečo tu teda trávite čas?"

Okej. Nesnažím sa tu teraz zadúšať za to, že Birdz je bezchybný a šlape ako Quartz-ky. Určite má pár chýb (bugov, či ako sa to nazýva), ale zasa to je len uhol pohľadu. Vidíte pohár skôr poloplný, či poloprázdny?
Z nudy sa tu jebete o tom, aké neskutočné problémy sú na tom Birdzi. Ale vie mi aspoň jeden z vás mudrlantov ukázať web, kde máte toľko priestoru sa prezentovať? Vie mi niekto ukázať web, na ktorom môže takto priamo komunikovať so zakladateľom (alebo ako to mám nazvať) a baviť sa s ním takýmto spôsobom? Vie mi niekto vôbec ukázať web takéhoto rázu?!
A vaše americké pičoviny si nechajte pre seba..

Ak sa nad tým čo i len trocha zamyslíte, asi vám dôjde, že opraviť všetko naraz sa nedá. Nie som programátor, ani správca žiadneho webu, ale toto mi je akousi prirodzenou dedukciou jasné.
Tomáš sa snaží a myslím, že je to celkom viditeľné.
Ešte vám aj slušne vysvetlí, kde je problém a kedy sa bude riešiť. Iný by sa na vás z vysoka vysral a ešte by vám aj povedal svoje. On nie. No za dobrotu na žobrotu...
Lenže samozrejme každý vie byť chytrý, vyvaľovať šunky a ukazovať "tam je to zle, hentam je to zle"...
Tak si to teda skúste, spravovať taký web. Chcela by som vidieť, koľko z vás by to dokázalo. Myslím, že mizivé percento.

Ale budiš.

 Blog
Komentuj
 fotka
inequity  5. 4. 2011 21:03
Ale napríklad, podľa mňa sa miesto nového dizajnu mohla opraviť aspoň jedna chyba..
 fotka
darkkizz  5. 4. 2011 21:10
@drejka

Opať raz dávaš príklady, ktoré nemajú medzi sebou jednu jedinú podobnosť. Krajčírku a webové sídlo. To je teda fakt porovnateľné!



Ale to je jedno.

Zbytočne by sme sa naťahovali o nejakej pravde.

Ale prečo sem ľudia chodia radi? Lebo je to tak strašný web? Myslím že nie.



A áno, hovorím o snahe, pretože je u @tomas -a viditeľná.

Pretože niektorí si to predstavujete strašne jednoducho, ibaže to tak nefunguje.
 fotka
darkkizz  5. 4. 2011 21:14
@drejka a že ti neodpovedal.. hmm.. tak to neviem no..

Mne áno. Napríklad aj pred chvíľou, takže s týmto problémom som sa tiež ešte nestretla
 fotka
darkkizz  5. 4. 2011 21:22
@drejka princíp možno áno, ale porovnávať to ohľadne náročnosti... ale fajn..



Ja som to nezhodnotila len tak, z buka do buka. Ale normálne si predstav chod takéhoto webu. Myslíš, že je to jednoduché?



Samozrejme, že funkčnosť je dôležitá. A to pri všetkom. To je pravda.

Ale myslím, že až natoľko "nefunkčné" to tu nie je. A takisto si myslím, že chyby sa vyriešia.



A k Tomášovej snahe. Nech je to ako chce (Čo samozrejme my nevidíme. Niekde do "zákulisia), toto je presný príklad toho, ako si človek dokáže zo všetkého zobrať len to zlé a to dobré šmahom ruky prehliadnuť.
 fotka
goth111  5. 4. 2011 21:30
aj mne by mohol @tomas odpovedať na TS-ku, lebo je to dosť súrne!
 fotka
darkkizz  5. 4. 2011 21:35
@drejka no tak vidíš. Obe máme na to odlišný názor. Ja nezmením tvoj a ty nezmeníš môj.

Môžme to touto tvojou pravdou uzavrieť? Dúfam, že áno.
 fotka
darkkizz  5. 4. 2011 21:42
@drejka Kde som spomenula, že ja chcem meniť tvoj?
 fotka
elwinko  6. 4. 2011 18:40
Jednoducho povedané, chyby sa vychytávajú za chodu.

Nebavme sa o náročnosti, pretože to je podľa mňa faktor dosť podmienený časovou rezervou a určitým poradím dôležitosti toho, čo treba alebo netreba opraviť.

A to, že niekto vyjadrí svoj názor je snáď v 21.storočí normálna a bežná vec, nemyslíš?



@drejka to popísala úplne presne, plne s ňou súhlasím.
 fotka
darkkizz  6. 4. 2011 18:46
@elwinko "A to, že niekto vyjadrí svoj názor je snáď v21. storočí normálna a bežná vec, nemyslíš?"



Súhlasím. Nemyslíš?
10 
 fotka
goth111  6. 4. 2011 19:09
jediné čo vadí mne je, že sa neriešia dlho, dlho trvajúce chyby
11 
 fotka
darkkizz  6. 4. 2011 19:12
@goth111 tak to ÁNO, to je pochopiteľné, pretože an to mali čas
Napíš svoj komentár