Dobry den,prinasam vam dnesny pribeh vduchu postrehu v Bratislavskom podniku.Chcel b som aby niekto posudil kto mal vlastne pravdu alebo pridal nazor na vzniknutu komunikaciu zakaznik vs prevadzkar.Poprosim bez vulgarizmov.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Pracujem vo Viedni a zrovna v gasrtr.zariadeni.Nechcem vstupovat negativnom duchu ale v skratke chcem opisat nedostatky prevadzky.Ako sa povie ak je vlk prec mysi maju fraj-opisem vam jeden den ked asi niesu nadriadeny v praci v otvaraciej dobe.Po prichode do vasej prevadzky (uz otvorene 8:36h) sa dokoncievali upratovacie prace barmankou bez usmevu (umyvanie podlahy) kde nebol umelohmotny transparent pozor smyka sa! Pri slusnom pozdraveni prisla odozva vo forme zasomrania.Pri objednani alka este stale nebol zapnuty tankovy barel.Po prichode s alkom ku stolu a naslednom usadeni som mal potrebu navstivt toaletu.Cakala ma tam cerstvo umyta dlazka bez toaletneho papiera respektive otvoreny davkovac papiera s minimalny toaletnym papierom.Po vykonani potreby som si usiel umyt ruky a namiesto hygien.papiera v umelohmotnom zariadeny (bol prazdny) bol polozeny hore na zariadeny.Po prichode 8:36 ma casnicka prvy krat kontaktovala 9:07h ci si zelam este pivo.Prve hudobne medium zacalo hrat 8:46h.Samozrejme nechcem aby mal niekto znizeny plat respektive premiovu hodnotu ale aby sa to nieslo v duchu skolenia.A ako bonus dodavam,ze pri montovani kabelaze v zadnej casti pubu si technik pritiahol drevenu barovu stolicku a nepotiahol ju nicim aby ju neznecistil svojou obuvou.Stolicku dal nazad a isiel prec.Minuty utekaju a moj postreh uz dalej nebudem rozmazavat.Este raz by som vas chcel vyzvat aby nikomu nebolo brane s odmien ale naopak aby prebehlo skolenie o prevadzkovani pubu.Ludia sa nabehaju a casto krat sa aj oklamu o eura cize skolenie je cesta k spokojnosti klienta.Nepisem vam to preto ze chcem byt zaujimavy ale preto ze zijeme s ludi nie s dotacii mesta.Tymto vam zelam pekny den.S pozdravom R

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Prevadzkar

‎Dobry den,
dakujeme za feedback.
Dovolte, aby som sa k nemu strucne vyjadril.
Budujeme si siroku komunitu zakaznikov a otvorene tak skoro mame na ich ziadost.
Klasicka prevadzka zacina az okolo desiatej.
V pripade, ze o takom case aky uvadzate uz bola vacsina veci hotovych, tak mi neostava ni ine, ako personal pochvalit.

O takom zace je u nas skor zvykom, ze prvi zakaznici si daju dole aj stolicky a pomozu personalu zlozit aj dalsie... to ze si objednaju pri bare, aby nevurusovali personal od priprav je samozrejmost.

Jedine, co mozem personalu vytknut je to, ze do desiatej maju zakaz pustat zakaznikov do vedlajsej miestnosti a obsluhovat tam, lebo potom nechavaju prazdny bar, nakolko zvysni kolegovia prichadzaju na desiatu. Personal si to potom odmaka na plno cez obedy a nasledne do polnoci, takze nebojte sa, strhavat nebudeme nikomu.
Nemame na to dovod. Na nas terajsi personal sme patricne hrdi, kedze odvadzaju super pracu.

Tabulku s napisom smyka sa nemame a neplanajume ju ani zaobstarat, nakolko to povazujeme za sikanu tejto spotrebnej doby.

Mokra podlaha sa smykala vzdy, rovnako ako horuce veci palia a cikat sa ma do zachoda a nie vedla. Podobne napisy povazujeme za degradovanie inteligencie zakaznikov.

Este raz dakujeme za Vas nazor a prajeme Vam krasny den.

S pozdravom‎
---------------------------------------------------------------------------------------------------
kazdy komentar,podnet,vyzva,ponaucenie atd posunie prevadzku v pred tak ako aj mna,dakujem

 Skutočný príbeh
Komentuj
 fotka
artusios  20. 2. 2015 22:05
Otázka je načo majú otvorené, keď nemajú zabezpečený servis?
 fotka
zxspectrum  20. 2. 2015 22:10
moj email vs prevadzkarove vyjadrenie...kto ma vlastne pravdu alebo kto by mal co zmenit???
 fotka
sarka50  20. 2. 2015 23:49
ZX to si dobre napisal vacsina prevadzok su aj pod uroven a mali by v niektorych prevadzkach prebiehat skolenia lebo sa naozaj stava, ze sa ludia oklamu aj v eurach a to nieje nic prijemne.
 fotka
sarka50  20. 2. 2015 23:51
Ak by sa ti to niekedy stalo, ze by si tam isiel skôr ako maju bezne otvorene tak radsej chod pomaly po smyklavej podlahe. No a co sa tyka wc tak mali by dbat o to, aby nechybal toaletny papier a utierky na ruky.
 fotka
inversi  21. 2. 2015 13:44
dosť divné napísal to pekne ale nejde mi do hlavy čo písal @artusios načo otvárali o pol 9 keď vlastne začínajú až od 10?
služby po slovensky?!
Napíš svoj komentár