Utekajte so Slovenského žebrákova!!!
Názov tohto blogu je trochu originálny.
Budem písať o niečom, o čom málokto rozmýšľa.
Tá vec sa nazýva odchod do zahraničia.
Mnoho mladých po ukončení vzdelania má smutnú tvár, lebo už vopred vedia, že tento život je nahovno.
Aspoň na Slovensku.
Sprostá vláda sa o nás nestará, úmyselne ignoruje potreby a požiadavky občanov.
A my Slováci ako idioti biedime.
Lenže tomu musí byť koniec!
V tomto blogu sa vám pokúsim ozrejmiť, čo by ste mali urobiť, aby ste žili na priemernej úrovni.
Tak, ako sa na Slováka hrdosťou a právom patrí.
Keď sa o nás nedokáže postarať sprostá vláda, musíme sa starať bohužiaľ samy.
A to je veľkou hanbou.
Ach, keby o tom vedel brusel.

Pozrime sa na život mladého maturanta, či vysokoškoláka:
Vyštudovali ste.
A vašou prioritnou povinnosťou je niekde sa zamestnať.
Myslím na Slovensku.
Odporúčam, aby ste chvíľu robili čokoľvek.
Našetrite si peňiaze na cestu do zahraničia a adios.
Týmto vyzývam všetkých rodičov na Slovensku, aby sa nepriživovali na svojich deťoch, ale aby im pomohli dobre odraziť kotvy.
Je podľa mňa lepšie, ak dieťa minie peňiaze na cestu do zahraničia, ako by mali byť peňiažky prepité, či prehraté v automate.
Mnohí rodičia si zrejme neuvedomujú, že oni prišli k bytom vďaka komunistom.
Vaše deti bohužiaľ také šťastie nemajú.
Oni si musia byt kúpiť za nekresťanské peňiaze.
Nemienim rozpisovať, koľko vám na začiatok do zahraničia treba.
Ale domnievam sa, že minimálne 2500 Eur.
A to je 9 mesiacov práce na Slovensku a hajde.
Možno natrafíte na zahraničnú firmu, ktorá vám ochotne preplatí náklady a potom si ich stiahne z prvej výplaty.
Ak sa už aj k nejakej ponuke dostanete, dávajte si pozor, aby nešlo o podvod.
S niekým sa poradte, skúste si nájsť niekoho, kto v zahraničí už bol, jednoducho zisťujte.
Slovenský mladý muž sa musí naučiť dostatočne sa hýbať!
Nemyslím drieť ako roboš na Slovensku za 300 Eur a celý život mať hovno, ale špekulovať.
čo by bolo pre mňa najlepšie.

Chyby mládeže:
1. Zásadnou chybou je, že sa mnohí utápajú v alkohole.
Namiesto toho, aby využili svoju silu a energiu, kým môžu.
Pamätajte na to, že si musíte zabezpečiť vlastné bývanie + osobnú rezervu najlepšie vo výške 5000 Eur.
Výšku rezervy som len tak tresol.
Každý má inú predstavu.
Vy sa nemôžete spoliehať, že budete do smrti bývať v rodičovskom byte.
Ak ste jedináčik, tak si bývajte.
Lenže ak je viac súrodencov, budete ich musieť po smrti rodičov vyplatiť.
A z čoho?
Ak nemáte peňiaze, skončíte ako bezdomovec, lebo byt sa musí predať.
A z podielu, ktorý vám ostane nemáte šancu.
Odporúčam:
Neutápajte sa v alkohole!
Ešte je možné všetko zvrátiť vo váš prospech.
Dnešná mládež sa nesmie báť nástrah a musí logicky uvažovať.
2. Chybou aj je, že sa mladí násilne alebo so strachu pred členom rodiny sťahujú do nájomných bytov.
Tam platia neskutočné peňiaze, čo by mohli našetriť.
Príčinou môže byť aj veľká náhlivosť za vzťahom.
Túto chybu prosím nerobievajte.
Z nájomného bytu nemáte nič.
Lepšie vám bude, keď budete mať vlastný.
3. Chybou je, že sa mladí dávajú dokopy a tak kupujú byt.
Kúpte si ho radšej sám.
A tak sa so ženou nebudete musieť oň deliť.
Teda pokiaľ nebudete taký sprostý, že podpíšete manželskú/predmanželskú zmluvu.
V nijakom prípade!
Ak je to dobrá žena, je jej ukradnuté, či bude mať niečo z majetku alebo nie.
Ak je to nejaká radodajná suka, čo sa honí s kadekým, tak takej to jedno nebude.
Tá na vás bude tlačiť, aby mala nejakú časť majetku, vtedy ju pošlite do piče.
To nieje žena pre vás.
4. Chybou je, že ani nemáte vlastné bývanie, osobnú rezervu a viažete sa so ženami.
Znovu opakujem:
To, čo nadobudnete alebo našetríte pred uzavretím manželstva je iba vaše vlastníctvo a nespadá do bezpodielového spoluvlastníctva manželou.
Takže sa nedajte nejakou vašou kráskou radodajnou oklamať, že to nieje pravda.
Do bezpodielového vlastníctva ďalej nepatria veci získané dedením, darovaním.
A to aj v takom prípade, že už ste manželmi.
Väčšinou však mladí robia chybu v tom, že sa na manželou iba akože hrajú.
Začína byť v móde tzv. nemanželské spolužitie.
5. Nikdy nesploďte dieťa predčasne!
To vám skomplikuje a zničí celý život a váš produktívny vek.
Pretože dnešná vláda dovoľuje, aby bol mladý muž vydieraný prostredníctvom dieťaťa.
A to treba zakázať.
Ja plánujem navrhnúť zákon, ktorý by prinútil ženu ísť na potrat ak je nezrelá.
Alebo ak to dieťa chce, nech sa oň sama stará.
Ale nech neviaže nezrelého mladého muža, aby sa obetoval kôli teórií pokus-omyl.
Alebo kôli teórií kondómova nehoda.
To je absurdné, že sa vláda Sr nezaoberá takým závažným problémom.
Dieťa je šťastie, ale dokáže aj parádne dojebať život.
Budem až taký úprimný.
Jednoducho deti nesmú mať deti!
A za deti považujem mladých, ktorý nemajú vlastné bývanie, istú prácu a čo-to našetrené.
Kým toto nemáte, ste v mojich očiach iba obyčajné deti.
Samozrejme treba pridať aj zdravý rozum a plnú zodpovednosť obidvoch akože partnerov.
Partnerov, ktorý dokážu spoločne riešiť vlastné problémy.
Ak takéto vlastností máte, vtedy vám dieťa život nedodrbe.
Ak nemáte tieto vlastnosti, tak je dieťa vaším vrahom.
6. nerobte si zbytočné dlžoby!
Mnohí mladí robia tú chybu, že si robia zbytočné dlžoby.
Napr:
1. Berú nezmyselné pôžičky od nebankových inštitúcií pre svoje priateľky alebo pre niečo iné.
2. Majú dlžoby voči štátu, či iným inštitúciám.
Ak nezaplatíte napr. vysokú pokutu, alebo ste podlžnosti voči zdravotnej, či sociálnej poisťovni.
Stáva sa to, keď sa mladí z frajeriny nepríjdu hlásiť na úrad práce.
Nebudem to tu dopodrobna rozpisovať.
Vašou prioritou je dbať na to, aby ste mali vlastné bývanie+osobnú rezervu.
To je vašou prioritou vážená mládež.
7. Mládež musí mať normálne hodnoty
Čo to znamená, mať normálne hodnoty?
Mnohí mladí sú idioti.
Nieže by na prvom mieste mali osamostatnenie sa od rodičov, ktorý si taktiež chcú oddýchnuť po dvadsiatich rokoch čo vás vychovávali.
Vy myslíte v prvom rade na sprosté auto, motorku, či iný stroj, ktorý vás vo väčšine prípadov dovedie do hrobu.
Možno je to niekedy aj takto lepšie.
Rodina sa tak zbaví čiernej ovce ako sa ľudovo hovorí.
Nikto si však neuvedomuje, čo takéto sprostosti ako auto, či motorka vyžadujú.
Auto:
Fúru benzínu, opravy, poistky, stk, daňe, poplatky a pod.
A to niesú maličkosti.
Ak by ste si to časom porátali, tak máte dobrú sumu na bývanie.
Motorka:
Prilby, opravy, poplatky a podobne.
Aj to ide do peňazí.
V prvom rade musíte myslieť na vaše ozajstné vlastné bývanie.
Za vlastné bývanie nepovažujem bývanie v prenajatom byte.
To dokáže každý chudák, ktorý nevie pohnúť mozgom.
Môj názor.
Preto prosím odstránte všetky uvedené chyby a začnite po ukončení školy žiť tak, ako prináleží mladému človeku.
Nie ako sopľavé decká, či mentálne retardovaní debili, ktorích zaujímajú iba autá, motorky a voloviny.
Život, ktorý máte žiť je úplne o niečom inom.
Ale to už prenechávam na vašej úvahe.
Kto je múdry pochopí môj článok a ocení snahu výkladu.
Kto je debil, debilom ostane a bude za svoju debilitu tvrdo pikať!
Z chlapca sa musí stať chlap!
Z dievčaťa, normálna a nepoddajná žena!
Môže sa poddať, ale iba v pravej chvíli.

Odchod do zahraničia
Verím, že máte našetrené a že ste sa držali mojich rád.
Povedzme si príčiny, prečo mnohí nechcú ísť za hranice.
1. Pasivita mládeže:
Mnohí si ako debily namýšľate, že žijete akože pokojný život.
Popritom to tak vôbec nieje.
Samy dobre viete, že ak ste zdravý bez jediného hendikepu, že máte naviac.
No vaša debilita vás núti nevyužiť to.
2. Mládež nieje zocelená:
Príjde chlapec po chvíľi zo zahraničia z plačom k maminke, že nezvláda prácu.
Och, chudáčik.
Hádam si dotyčný nenamýšľa, že na Slovensku v tomto žebrákove bude lízať med.
3. Mládež sa často vzdáva!
Ak to aj nieje osoba usmoklená pri mamičke, môže sa stať, že došlo k nedorozumeniu.
Práca je úplne iná, ako ste predpokladali.
Buďte však čestný a pracujte dovtedy, kým nezarobíte aspoň na to, čo máte vrátiť tým, ktorí vám pomohli vycestovať do zahraničia.
Ja tvrdím jedno:
Na všetko sa dá zvyknúť.
Kto mi bude oponovať otázkou, tomu aj ja zaoponujem otázkou:
A zvykli ste si na Slovenské žebrákovo, kde pomaly niet čo zožrať?
Tu sa vám práca zdá ľahučká ako med?
Podľa mňa jedine v zahraničí uvidíte, začo pracujete.
Tu na Slovenskom žebrákove zarobíte výplatu hodnú ani za hovno a o sekundu ju nevidíte.
V zahraničí výplatu vidieť budete.
Zabezpečíte si tak bývanie+ osobnú rezervu.
A čo je najlepšie, budete bývať bez úveru či hypotéky.
Kto je ozaj šikovný a vie si zrátať dva +dva, tak je to v poho.
Samozrejme strach a iné chujoviny odhodte bokom!
Záver:
Nikomu nekážem, aby ostal v zahraničí celý život.
Stačí 5 rokov.
Z a tých 5 rokov na byt našetríte aj keby ste nechceli.
V zahraničí zarobíte 1000 EUr.
Dajme tomu, že polovicu z toho každomesačne odkladáte.
Za rok máte 6000 Eur.
Za 5 rokov je to 30000 EUr.
A odrobil by som ešte dva roky navyše a môžte si ten byt aj zariadiť.
Predstavte si, že v dvadsiatke odíjdete a vrátite sa v dvatsiatomsiedmom roku vášho života.
To nieje najhoršie.
Iný si musia v tridsiatke vziať úver, aby si ten byt kúpili.
A do pätdesiatky ho splácať.
A to so Slovenských platov akosi extra nieje možné.
Vezmite si tento blog ako chcete, mám to v riti.
Jediná šanca mladých je využiť svoju ponúkanú šancu.
V strednom veku už nikto nemá toľko síl, aby mohol začínať na novo.
Aj keď sa nájdu ľudia, čo sa odvážia.
Ale život treba podľa mňa prežiť v dostatku a hlavne v pohode.
To je odomňa všetko.
Posledná rada:
Zahodte strach, sprosté ohľady a primitívne sentimenty.
Kým ste mladí utekajte so Slovenskej špiny a zarobíte si na všetko.
Tu vás slovenská vláda iba zničí a zotročí, tu si nikto nedokáže vážiť vašu prácu.
Nikto vám nezaplatí tú skurvenú drinu, čo tu vypotíte.
A na Slovensku ani nikdy nebudete vidieť, začo ste vlastne celé roky ako drbna robili.
Využiť produktívny vek a neplesnieť doma!

 Blog
Komentuj
 fotka
schizoofrenik  2. 9. 2012 20:32
Tebe jebe



Moj krásny..

Keď už chceš tak silno prehovárať slovákom do duše, nauč sa najprv písať po slovensky

Soy
 fotka
sugy1  2. 9. 2012 20:40
TLDR, ale inak @1
 fotka
tom3555  2. 9. 2012 21:29
@schizoofrenik



aha, more sa ozval, čo nevie ani písať, čítať a do smrti ostane na podpore.

Ja som Slovák ako repa, ale o tvojom cite ku Slovákom silno pochybujem.

Ty nemusíš odísť za hranice, keď ťa Fico chová

hehe
 fotka
transplantovana  3. 9. 2012 11:18
no, neviem, tie tvoje výpočty sú riadne choré.

jednak hovoríš, aby mladí neotročili doma, a potom ich posielaš do zahraničia na sedem rokov, keď si budú odkladať polovicu výplaty. teoreticky si z druhej polovice zaplatíš nájom, jedlo, cestovné a handry do práce (a to nehovorím o nečakaných výdavkoch ako sú lieky alebo nejaké spotrebiče do domu)a zostane ti hovno.

a vlastne, silne pochybujem o tom, že existuje európsky štát, kde zmestíš základné životné potreby do 500 eur mesačne.

ale chcela som povedať to, že za najlepší spôsob je ísť do zahraničia, 7 rokov prakticky nežiť (keďže si budeš tolko a tolko odkladať a nič extra si nebudeš môcť dovoliť), a teda vlastne otročiť v zahraničí a vrátiť sa na slovensko ako nejaký pán a kúpiť si byt.

a potom prídem na slovensko a robiť budem čo? sedieť v byte?



vieš, je rozdiel ísť si zarobiť na trojmesačný zber ovocia a ísť ŽIŤ niekam von. lebo to, čo si ty opísal, za život určite nepovažujem, a to som vonku už rok a pol.
 fotka
tom3555  3. 9. 2012 12:02
@transplantovana

Akože moje výpočty sú choré?

V Nemecku zarobíš mesačne cez 1000 Eur.

A ty mi povedz, že 500 EUr, ti na mesiac nestačí.

Tak si moc náročná, kupuješ si kopec chujovín z ktorých ani neáš úžitku.

Ja sám som v Nemecku bol, tak viem o čom točím.

Ešte si sa ma pýtala, že čo po návrate na slovensko, či majú ľudia sedieť v byte?

Nie, môžu pracovať na Slovensku.

Ibaže s tým rozdielom, že na účte majú osobnú rezervu.

A kto si ju bude udržovať, bude sa mať fajn.

Tak sa vyhneš tomu, že si budeš musieť požičiavať od rôznych bánk, ktoré na tebe iba zarobia.

Jediný úver, ktorý si Slovák musí zobrať je na byt.

Teda pokiaľ otecko nieje právnik, či róbert Fico.

Keďže ty tvrdíš, že moje výpočty nepovažuješ za život, tak si ostaň v zahraničí trebárz aj do smrti.

lieky?

Hádam niesi chorá denno denne, sekundu za sekundou.

Ak áno, škoda, že je zakázaná eutanázia, bodlo by ti to.

môžme pokračovať v diskusií!
 fotka
tunidlo  3. 9. 2012 12:11
Hej hej, veľmi originálne, prvý raz o niečom podobnom počujem



A presne to je to, čo delí ľudí na tých s rozumom a na tých bez neho, či majú vlastné bývanie



Som zvedavý na nadchádzajúce návrhy zákonov a teším sa na ne



PS: Predaj byt za 30 000
 fotka
tom3555  3. 9. 2012 12:16
@tunidlo

cena bytu bola odhadnutá iba orientačne.

Ale ak by si išiel na

www.topreality.sk

tak tam nájdeš ceny o akých sa ti ani nesníva.

ozaj, ty si dievča, či chalan?
 fotka
tunidlo  3. 9. 2012 12:20
Som chalan a mám to aj v profile.
 fotka
p01nt  3. 9. 2012 16:25
Podľa mňa strašne plytký blog toto. Soráč za kritiku.



Začnem takto. Nie, vždy sa dá všetko hodiť na štát (a tým nechcem obhajovať ani jednu vládu), ale kopa mladých ľudí (absolventov škôl) vyštuduje absolútne hovadiny. Zober si napríklad také pedagogické školy. Chodia tam už pomaly takí, čo na základnej prechádzali so štvorkami. Tie školy chrlia neskutočne veľa budúcich ,,učiteľov" a sociálnych pracovníkov? Tak sa pýtam načo nám ich je toľko? Príkladov takých absolventov sa dá nájsť oveľa viac.



Ďalšia vec. Hore spomínaš, že v Nemecku zarobíš viac ako 1 000,-€. Myslíš, že na Slovensku sa to nedá? Kľudne. Ak vyštuduješ informatiku, tak priemerný plat IT pracovníkov je na Slovensku cez 1 700,-€. Na to ovšem treba mať aj výšku. Nakoľko na takej výške treba vedieť aj matiku a to študovať nikto nechce. Takže takých pracovníkov je na Slovensku žalostne málo.



Kľudne by som ti menoval aj ďalej ale už som toho aj tak veľa sem popísal.



A na záver len tak do budúcnosti. Prečo porovnávaš Slovensko s Nemeckom? To ako keby si porovnával jablko s melónom. Nakoľko u nás bol dlhý čas komunizmus, tak porovnávaj našu krajinu v rámci Európy s poskomunistickými krajinami, ako napr. v rámci V4, pobaltské štáty, prípadne so štátmi ako Slovinsko, Srbsko, Chorvátsko, Bulharsko atď... a zistíš, že Slovensko nie je až tak na tom zle.
10 
 fotka
transplantovana  3. 9. 2012 17:20
no, keď sa v Nemecku zmestíš do 500€, tak to je čistý wonderland potom ja sa v londýne do takej sumy zmestím s nájomným, nerátame cestovné a jedlo.

každopádne gratulujem k tomu, že 7 rokov mladosti stráviš zarábaním a životom so základnými potrebami, ľutujem tvoju partnerku (alebo partnera, neviem), že ju nevezmeš do kina, na večeru alebo na drink, keďže to považuješ za prežitok, ak správne chápem..



ale tak, myslím si, že si obrazom Slovákov, ktorí idú do zahraničia, tlačia sa neviem koľkí v jednej izbe, voľné dni preležia v posteli a odmietajú ísť na pivo do krčmy, lebo stojí viac než slovenských 90centov. musíš mať super život



a k tej tvojej chorej poznámke o eutanázii.. vieš jak sa hovorí- kto druhému jamu kope, sám do nej spadne. drbo
11 
 fotka
tom3555  3. 9. 2012 17:40
Tom3555, napíš koment!@transplantovana

Našťastie partnerku nemám.

A kto chce, tak aj napriek svojmu životnému plánu si môže privyrobiť tzv. bokovky.

Keď som bol v Nemecku, dovolil som si neuveritelné.

Bol som na klzisku, bouling, dievčatá a pod.

A to každý tretí deň.

Ja osobne som sa nesťažoval.

Znovu opakujem, že lepšie je stráviť v zahraničí 7 rokov dajme tomu, ako tu na Slovensku tŕpnuť 25 rokov počas splácania úveru, či náhodou nepríjdem o prácu a byt ti vezme exekútor.

Je nutné myslieť prakticky.

Môj názor je:

Toho, čoho sa zriekneš urobíš si v budúcnosti dobre.

Keby si si zrátala rôzne prežitky zistila by si, že si už kľudne mohla mať na byt.

Nevravím, že si celých 7 rokov netreba nič kúpiť, to je nemožné.

Ale načo najznačkovejšie a najdrahšie veci?

Dajú sa nájsť aj lacnejšie alternatívy.

Ale mám pre teba jednu najjednoduchšiu alternatívu, kedy sa nemusíš pohnúť ani z domu.

Podaj si tiket na Loto a ak vyhráš 300000 Eur, tak si za vodou.

Ozaj gratulujem, lebo ja šťastie naháňam už 2 roky.
12 
 fotka
tom3555  3. 9. 2012 17:48
@p01nt

S tými študíjnymi odbormi máš pravdu.

Dnes ako idiot každý študuje sociálnu prácu a skončí jedine pri cigáňoch.

Lebo iného sociálneho prípadu niet.

K itčkárom:

Tam sa podľa mňa strašne málokto dostane.

A zas toľko itčkárov nieje ani potrebných, lebo keby každý študoval it, tak by ani toľko miest nebolo.

Ale keby sme nemali sprostú vládu, tak by sme sa pokojne mohli rovnať nemecku.

Nielen pre primátorov, či starostov treba vysoké platy.

Nech dajú obyčajným občanom, čo na túto haraburdu drú.

A na Slovensku prácu dlho nemáš, lebo vláda nič nedokáže garantovať.

Pól roka tu prácu máš a zrazu nie.

A Fica nezaujíma, či ty máš z čoho platiť úver.

Ja osobne vidím budúcnosť iba v odchode do zahraničia v produktívnom veku.

Viem o čom hovorím.

Kto to príjme, ten to príjme.

A kto chce byť celý život na Slovensku v podnájme a neustále prerábať a platiť niekomu zisk z nájmu, tak dotyčného ľutujem.

Lebo keby si to dotyčný po pár rokoch zvážil, tak už pokojne môže mať na byt.

A potom môže prísť auto, žena, dieťa a pod.

Ale o deťoch ešte budem písať blog, to len bude zaujímavé, ale ešte neviem kedy.

žiť treba naplno a toho sa držím a hlavne snažiť sa získať čo najviac pre seba!
13 
 fotka
anitchka  3. 9. 2012 17:48
podľa mňa dosť odveci blog..

nemám rada keď niekto píše bludy a toto čo píšeš mi príde dosť naivné... ako už spomenuli niektorí tuto vyššie, ak v zahraničí zarobíš povedzme tých 1000 eur, je to veľmi málo pravdepodobné, že ušetríš 500.

to je jedna vec. druhá vec, ak človek nechce bývať v nejakom zapadákove, ale čo ja viem napríklad v BA alebo v KE, tak neviem kde kúpiš za 30 000 normálny byt.
14 
 fotka
tom3555  3. 9. 2012 18:15
@anitchka

Sorry, ale v Bratislave alebo v Košiciach by som byt nekupoval ani za boha.

Ba je rajom zbohatlíkov a úžerníkov.

Pýtať za posratý jednoizbový byt 70000 Eur sa mi zdá choré.

Za druhé v Blave je hluk a ani by som tam nemal pokoj.

Podľa mňa je lepšie kúpiť byt niekde v pokojnejšej časti za menej ako 30000 Eur, čo je pre mnohích zapadákov.

Ale to je na uvážení každého jedinca.

Ale zbohatlíkom by som neplatil dvojnásobnú cenu.

Tu by mala zasadnúť vláda a vytvoriť zákon o cenách nehnuteľností.

V skratke:

Predstav si, že za komunizmu boli byty zadarmo a každý sa ku ním dostal.

Resp. dal sa kúpiť za facku v podstate.

Ludia si ich nekupovali, ale boli väčšinou iba nájomcami, pretože to bol štátny majetok.



Padol komunizmus a zbohatlíci si povedali, že sa budú byty v Ba predávať za 70000 Eur a viac.

Takže aký trh bytov?

Zákon by mal vniesť do toho rovnosť.

Všade rovnaká cena bytov + - 5000 Eur.

Ale nijaká dvojnásobná cena.

K tým nákladom v Nemecku:

Samému človeku nájom a ostatné somariny nevýjdu.

Ale ak sa spoja viacerí rovnakého zamerania, tak je to reálne a to by ste sa pozerali všetci.

Záver:

Treba využiť čas života a nahrabať sa, kým sa dá.

Potom v pätdesiatke budete darmo revať, že ste mali život na hovno.

Všetky prežitky sa vrátia ak budete mať nato.

Teraz v tejto biede môže mať človek iba veľké oči, neuspokojené potreby, z čoho sa stávajú prirodzene aj samovraždy.

Ja ponúkam alternatívu, ako čo najrýchlejšie možno prísť k vlastnému majetku bez úveru.
15 
 fotka
anitchka  3. 9. 2012 18:25
áno, niektoré ceny bytov napr. v BA sú prehnané, ale nie každý túži bývať v pokojnejšej časti.

a ďalšia vec, nie všade v tej pokojnejšej časti ako to ty nazývaš sa dá nájsť práca. a čo budem mať z toho, že budem mať svoj zariadený byt, ak ho nebudem mať z čoho platiť?



jasne, prežitky sa vrátia, ale ja si chcem užívať život teraz kým som mladá a nie potom v 50tke.
16 
 fotka
tom3555  3. 9. 2012 18:39
@anitchka

Tak hrôzostrašne s tými prežitkami by som nepreháňal.

Aj v zahraničí si môžeš pokojne užiť, stačí, ak sa necháš pozývať.

Alebo sa nájde náhodná chvíľa, kedy si vyrazíš z dlhej chvíľe ako sa vraví z kopýtka.

Ale berme to natvrdo.

Ak by si aj v 20. roku odišla, v 27. roku sa vrátiš.

Ešte nebudeš až taká stará.

Poznám ľudí, ktorý si v 30. roku života vzali úver na svoj byt a podľa mňa to nieje nič príjemného.

Taký človek podľa mňa postupne stráca silu.

Do tridsiatky ešte nieje nič stratené!

Takže by si si mohla v pohode 3 roky užívať, až by ti to liezlo hore krkom.

A niet prežitku, ktorý by človeka uspokojoval až do smrti.

To som múdri že?
17 
 fotka
anitchka  3. 9. 2012 18:58
neodpovedal si na tú prvú časť čo som sa pýtala.



kto je šikovný, tak sa môže mať dobre aj bez toho, aby niekam na 7 rokov chodil. samozrejme, všetko je to aj o šťastí.

a príliš veľa filozofuješ.
18 
 fotka
p01nt  3. 9. 2012 20:50
Súhlasím, že teraz nemôže naozaj každý ísť študovať za IT ale dobrá vec je si pozrieť aj štatistiky z úradu práce. Prípadne aj na nete o tom kde je nedostatok akých pracovníkov a kľudne nájdeš aj iné profesie ako napr. tých IT pracovníkov, ktorých som spomenul.



K tej vláde sa nejdem moc vyjadrovať, bolo by to na dlho ale pravdou je, že mohlo by to byť lepšie.



Taktiež si tam niekoľko krát spomenul za komunistov tie byty. Je to tiež téma na veľmi dlho. Nuž ale z informácií čo mám ja, tak to nebolo ani zďaleka také jednoduché sa dostať k takému bytu nakoľko ich chcel každý. Robili sa poradovníky a niektorý si na svoj byt čakali aj 15 až 20 rokov. Takže to už boli dosť starí si myslím. Kto mal samozrejme na úplatky mal ho aj skôr.



A k tým cenám bytov čo si spomínal, že sú vysoké a mala by byť regulácia, tak si myslím, že je to hlúposť z väčšej časti. Ruka voľného trhu hovorí za svoje: ak sú ľudia ochotní zaplatiť za byt 70 000€ tak je jasné, že sa za toľko aj predávajú. Ak by nebol dopyt v Blave po takých bytoch tak cena sa zníži aj sama.
19 
 fotka
tom3555  3. 9. 2012 21:02
K tým bytom:

No asi málokto je ochotný zaplatiť v blave 70000 Eur za byt.

Keďže z praktického hľadiska ani v banke toľko nedostaneš.

Ja by som chcel vidieť človeka-mladého človeka, ktorý má našetrených cca 40000 Eur a ešte si 40000 Eur vezme z banky na 25 rokov.

Toto je choré.

Preto je nutné nastaviť reguláciu cien nehnuteľností.

Nechať voľnú ruku trhu, zaujímavý argument.

Neviem, čo povieš, keď byty budú v blave stáť 140000 Eur zo 70000 Eur.

Aj toto je voľná ruka trhu?

Viem o čom píšem.

V brezne pred 2 rokmi išli trojizbáky od 20000 Eur do 25000 Eur.

Hovorím o bytoch, čo boli v pôvodnom stave, neprerobené.

Teraz je kríza a cena bytov je od 30000 EUr do 50000 Eur.

Sám osobne vidím tie cenové ponuky.

A pochybujem, že ak budeš aj zjednávať pri predaji, že niečo moc zjednáš.

Ak teda nesúhlasíš z reguláciou cien bytou, určite budeš súhlasiť z reguláciou výšky úverov.

Pôžička vo výške 40000 Eur už pomaly bude nedostatočná, keďže ceny sa hýbu k 50000 Eur v Brezne.

Ja som už dávnejšie predpovedal, že byty pôjdu strašne hore až o 100%.

A tak sa aj stalo.
20 
 fotka
tom3555  3. 9. 2012 21:10
@anitchka

Myslíš tú časť o pokojnom bývaní, ale z nedostatkom práce?

Nijaký problém.

Otvor si živnosť.

Alebo prosto rozbehni nejaký biznis.

Logicky sa to zdá zvláštne, smeruje to priam k apokalipse.

V Blave máš zas drahé byty a vysoké náklady, takže ti ostáva hovno.

V pokojnom mieste máš byt možno pekne zariadený, ale nemáš prácu alebo ju máš z malým platom, čo je tiež o hovne.

Najlepšie je vyhrať v Lote na celý život a mať v piči.

Alebo predsa skúsiť podnikať.

Je málo zubárov, staň sa zubárkou a budeš brať iné prachy.

Alebo sa staň exekútorkou.
21 
 fotka
saddath  4. 9. 2012 01:05
hm ale viš jak to je,cim viac zarobíš,tym viac minieš. načo? to ani kkt nevi
22 
 fotka
anitchka  4. 9. 2012 14:43
neviem no, nie je to také jednoduché.

stále si myslím, že tvoje nápady sú veľmi prvoplánové, nedomyslené a tak trochu naivné.
Napíš svoj komentár