V trolejbuse mi ukradli cigáni môj mobilný telefón. Veľmi ma hnevá, aká som bola nepozorná. V tom telefóne som mala všetko o mne, fotky, SMS-ky, všetky čísla...a všetko je fuč. Okrem toho, že ma posielali z jednej polície na druhú, a z tej druhej na tretiu by to bolo ešte pochopiteľné na Slovensko. Veď čo už len TU môže byť bezproblémové, že??? Konečne som sa dostala na správnu policajnú stanicu, ktorá bola maximálne zašitá, že určite by som ju bez pomoci taxíka nenašla. Tam som si obsedela asi hodinku a po nej mi policajt dal jeden papier - potvrdenie, kde bola napísaná jedna veta: “Potvrdzujem, že JA, narodená VTEDY, bytom Bratislava ULICA a ČÍSLO urobila ústne oznámenie o krádeži mobilného telefónu zn. SAMSUNG SGH-X640 striebornočiernej farby nezn. IMEI so SIM kartou s tel. číslom 090X XXX XXX.” Tak takéto niečo by malo byť napísané najviac za desať minút. Ale tak v pohode, toto som predýchala. Síce aj tak mi pripadá zbytočné oznamovať krádež mobilu, keď aj tak na to kašlú (to tak možno slúži na spravenie ročnej štatistiky krádeží mobilov). Dokázali by ho v pohodičke nájsť pomocu IMEI kódu, ale k tomu vraj potrebujú ešte súhlas súdu a telefónneho operátora. Takže žiadna šanca.

Po tejto strastiplnej ceste som ešte zašla do T-Mobilu zablokovať moju SIM-ku a chcela som aby mi aj hneď dali novú s tým istým číslom, lebo som to potrebovala (ešte jeden starší mobil sa doma nájde a číslo nebudem predsa meniť, keď ho mám niekoľko rokov a všetci známi ho majú uložené). Zablokovanie prebehlo v pohode, ale moja druhá požiadavka bola bohužiaľ nesplniteľná. Vraj oni nemajú takéto karty, musím ísť do ich väčšej prevádzky.

Na druhý deň som šla na políciu odovzdať IMEI môjho mobilu a šla som do Polusu, tam je väčšia prevádzka. Prístroj mi vytlačil poradové číslo a hneď som bola na rade. Všetko išlo rýchlo, novú SIM-ku mi dala pracovníčka T-Mobile za minútku, hoci to stálo 120,-Sk. Hneď som si ju išla vložiť do telefónu, ale nemohla som sa nikam dovolať ani mi nešlo poslať SMS správu. A vraj sa má SIM-ka aktivovať práve buď prvým zavolaním alebo poslaním prvej SMS správy. Tak som si šla opäť po poradové čísielko a už aj som putovala k jednej pani. Tá len pozerala do počítača, vraj všetko overuje, potom volala technikovi a poslala ma kade ľahšie s tým, že do večera to pôjde, že žiaden problém nevidí a všetko vyzerá v poriadku. Fajn, do večera počkám a uvidím. Kredit som mala dosť vysoký, tak neviem v čom bol problém. To je až taký problém odblokovať kartu?

Nula bodov! Nič! Nešlo to stále, tak som na ďalší deň volala z maminho mobilu linku 12345 (Služby zákazníkom). Nič nové som sa od slečinky nedozvedela (zbytočných desať minút volania po 3,60/min), len toľko zas, že všetko vyzerá byť v poriadku a mám počkať 24 hodín. Potom už to musí ísť!

A čo sa stalo??? Zasa nič!!! Tak do tretice všetko dobré. Zasa ďalší deň som volala tentoraz z pevnej linky na 0903 903 903 (Služby zákazníkom). Slečna bola milá, ale čo z toho, keď mi zas povedala, že všetko vyzerá byť v poriadku. Volala technikovi a zavolala mi spätne (lebo môžem prijímať hovory aj SMS-ky, ale ja nemôžem nič), ale žiadne nové informácie som sa nedozvedela. Vraj to posiela na prešetrenie. Čakacia doba je maximálne 60 DNÍ, čo keď som počula, skoro som zinfarktovala. To chcem tak veľa??? Prosím!!! Len chcem odblokovať kartu, aby som mohla volať a písať správy!

Teraz už len zúfalo čakám, čo sa stane. Ale zrejme asi nabehnem do T-Mobilu a narobím tam dusno. Veď toto už nie je možné! Taká jednoduchá vec a toľko problémov???

 Blog
Komentuj
 fotka
happygirl200  20. 1. 2007 18:43
no T-Mobile je na toto odbornik..a policia..co k nej dodat:o)
Napíš svoj komentár