@gummidge tak v prvom rade to nie je stred mesta. Však ani časť Staré Mesto to nie je a v druhom rade tam je autobuska a najväčšie biznis centrum v štáte, tak považujem 2 pruhy v každom smere + bus pruh za nutnosť. Mňa ako cyklistu teší, že po Nivách a aj po Paríčkovej robia cyklocestu segregovanú do dopravy (už len aby sme sa na Slovenku naučili, že cyklocesta nie je chodník ani bežecká dráha a ani park na kočíkovanie). Takže u mňa je to tisíckrát lepšie, než to, čo tam bolo desiatky rokov predtým.
@lafiziq No haha, všetko toto sa tam stavia s cieľom spraviť tam "druhé centrum" resp. proste downtown a áno, predtým to bolo zlé, ale stojím si za tým, že sa ponúkaná šanca dala chopiť aj lepšie, citlivejšie, mestskejšie. Nie je to najhoršie, ale pekné to nie je tiež.
@lafiziq Tento bulvar na Mlynskych Nivach ako aj Karadzicova ulica patria este do Stareho Mesta, pozri si katastralnu mapu. Dokonca aj cely "downtown" (obdlznik ohraniceny Mlynskymi Nivami, Kosickou, Pribinovou a Dostojevskeho radom) patri pod Stare Mesto.
@jozotraktorista sever od tej cesty - nová autobuska je Ružinov a kvôli nej sa robila tá cesta. Ružinov dával aj stavebné povolenie.
@gummidge áno biznis centrum... Ako si predstavuješ prepojenie nábrežia s Trávnikmi, Vrakuňou, Podunajskými? Landererka padne kvôli električkám pravdepodobne a sama by to aj tak neutiahla kvôli Klingerke, Eurovei II atď. Jediný prechod čo prichádza do úvahy z Karadžičky sú Nivy - Gagarinka - Popradská. Aj na tých dvoch pruhoch budú zápchy, však v projekte boli pôvodne 3+bus ale Vallovi sa podarilo dohodnúť zmenu plánu aby boli širšie chodníky a na severnej trase mohli viesť tú segregovanú cyklotrasu ponad zastávky atď
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.