156 GTA "Autodelta" 3.7 V6 základ 308 koní s možnosťou domontovania kompresora, výsledok je 422 koní AKA hrabem aj na 5ke
Fukaj

Komenty k fotke

  1. 1
    Teal

    hrá sa, že má 2 roky
    >/MEŦɌØPØLΛ_

    Z toho tiež ide strach.
  2. 2
    Fukaj

    8 ročný chlapec

    @teal Ak ma pamäť neklame, na Slovensku boli dve. A jednu rozbil novinár:) A druhá je nevedomky v garáži, ak sa teda nejednalo o totozne vozidlo.
  3. 3
    Cltr0n

    26 ročný muž
    Oravská divočina/Pažravá pri Zvolene

    Prečo furt tie turba a kompresory? :-o veď stačí samosvor a poriadny výfuk (thumbs)
  4. 4
    Fukaj

    8 ročný chlapec

    @cltr0n To nieje fabricka uprava, fabricky tam bol dokonaly vyfuk a za priplatok aj svor
  5. 5
    Cltr0n

    26 ročný muž
    Oravská divočina/Pažravá pri Zvolene

    Viem že Autodelta je tuningová firma.

    Svor za príplatok? Viem že do dízlov dávali Q2 torsen... ale majitelia GTAčiek ho montovali iba vo vlastnej réžii myslím.
    http://www.italiaspeed.com/news_2002_01_135bologna156gtam.html som myslel že svor mal iba tento fabrický prototyp.
  6. 6
    Fukaj

    8 ročný chlapec

    @cltr0n Svor bol za príplatok tuším od roku 2002 ak sa nemýlim, taktiež Q2 Torsen sa dával iba do AR 147 s motorom 1.9 JTDm 16v (110kw), a potom neskôr aj do AR GT taktiež s totožným motorom. Ale to bola len určitá verzia taktiež za príplatok, nebol to štandard.
  7. 7
    Fukaj

    8 ročný chlapec

    @cltr0n A teda aby som dodal, autodelta používala aj upravenú prevodovku spolu so spojkou a diferakom a väčšinou aj semislicky.. Ja som mal na 2.4 395nm 135kw pri váhe 1320kg, a auto malo torquesteer na každej rýchlosti okrem 5ky.. Neviem si predstaviť čo muselo robiť na ceste toto.