Fórum pridal Sianagirl245, 5. 10. 2019 16:01 do kategórie Zdravie. Pozri ďalšie diskusie tohto používateľa >

Máte vysokú školu? + ste s tým aktuálne spokojní?

0
Sianagirl245

18 ročné dievča

Odozva

Názory k téme

1. 1
    Sianagirl245

18 ročné dievča

Tak štatisticky ma zaujíma koľkí ľudia dnes dokončia školu + do komentu môžte uviesť či ste spokojní s tým čo ste zaškrtli alebo ste to plánovali inak a pod.
  2. 2
    Sianagirl245

18 ročné dievča

Posledná možnosť: Mám aj 3. stupeň VŠ alebo viac titulov z rôznych škôl, ešte študujem no už mám nejaký titul
  3. 3
    Billyjoe

26 ročný muž
    Irithyll of the Boreal Valley

Momentálne pracujem na treťom stupni. A áno, som spokojný, aj keď to nie je vždy ideálne.
  4. 4
    Sianagirl245

18 ročné dievča

@billyjoe to je posledná možnosť ale nevadí nebolo vidno..ideálne to nie je nikdy hlavne že si spokojný ;)
  5. 5
    Ellyie

hrá sa, že má 2 roky

Mám 2. stupeň VŠ, aktuálne pracujem na 3-ťom. Som spokojná, ale ešte spokojnejšia budem, keď úspešne dokončím aj ten 3tí stupeň. :)
  6. 6
    Paracelsus

28 ročný muž
    Weltschmerz

Mám 2. stupeň. Nie som spokojný. Zvažujem možnosť rozšíriť si vzdelanie o ďalšiu VŠ externe.
  7. 7
    Misfit44

8 ročné dievča

vyska ma pripravila na pracu, ktoru chcem vykonavat tak 5%ne :D (v odbore)
    titulom nepripisujem velmi hodnotu, hlavne ked vidim tie individua, ktore ho dostavaju tiez..
    vacsinu vysokych skol by mali zrusit a malo by to byt nieco vynimocne studovat na vs.. ako privilegium
    a tiez by som zrusila gymple bez nejakeho speci zamerania, lebo su to zbytocne skoly
  8. 8
    Grinder

27 ročný muž