Iba nové... Neviem prečo, aj mobily, kompy a oblečenie si kupujem radšej nové... Síce nové je drahšie, ale zas o pár rokov ho človek predá a kúpi si nové nové... Ja mám polroka nové auto (a už mám kupcu dohodnutého, čo to o pár rokov vezme odomňa) a keby si to rozmyslel, ešte sú dvaja záujemcovia v rade DD
ako uvažoval som chvíľu aj o ojazdenom, ale potom ma napadlo, že ja nie som odborník, aby som na prvý pohľad odhadol kvalitu, to že na prvý pohľad vyzerá dobre, neznamená, že sa po 100 kilometroch nezačne kaziť, alebo že na diaľnici nezačne hukotať pri istej rýchlosti...
predsalen to nové má napr. 4-5 rokov záruku, tak to mi pripadá také istejšie, že to bude fungovať, ako má...
ale chápem, že človek, ktorý sa rád hrajká s autami ako @pershing363 určite radšej kúpi staršie a zmení si ho na obraz svoj.
Pre mňa, ako človeka, ktorý má rád dobrý kšeft, je z ekonomického hladiska neprijatelné kupovať nové auto. Keďže kupujem iba kvalitné značky, neobávam sa žiadnych problémov.
@majo keď poznáš a vieš, tak nemáš problém spraviť z nemeckej tri krát búranej taxikarskej rakvy nemeckú leštenku po dôchodcovi s 90tisícmi na tachometri a s kompletnou serviskou
poprípade to isté urobiť s lopatou(lopka/čorka) jak hovado ale to už chce iné cojones asi a dovliecť nejakú totálku spolu s tým a poprerážať vinka. ale to neviem či sa robí, s takými ľuďmi sa nestýkam a do problematiky ujebaných aut sa nerozumiem.
@tomas dovolím si reagovať. Dnešné automobilky vyrábajú autá tak, aby Ti vydržali 3, 4 roky, potom Ti prdne spojka, prevodovka, motor sa zadrhne a si v bankrote, lebo automobilky potrebujú stále kšefty
Nemajú takú výdrž ako staršie autá.
Ale jasné, štýl je štýl.
Ale za 10k by som si určite niečo na spôsob Nissan Micra, Fábia 1.2HravoTrhnePorsche, Suzuki Swift nekúpil.