Diskusie - 729. stránka fóra
26
Vzťah ľavice k náboženstvu.
Prečo podľa vás je ľavica ateistická? Prečo hlavne krajná ľavica odmieta náboženstvo? Otvor fórum »
8. 4. 2017 13:46
6
Právo vs. Učiteľstvo
Ahojte, podala som si prihlasku na právo Upjš a učitelstvo slovensky jazyk a literatura - historia na umb. Ktore sa viac oplati podla vas? Mna to viac taha na pravo, viac by ma to bavilo ale zase... Otvor fórum »
8. 4. 2017 11:51
9
Môžem byť učiteľom dejepisu?
ahojte. môžem byť učiteľom dejepisu, ak študujem historiu a nie učiteľstvo historie? Otvor fórum »
8. 4. 2017 11:35
5
O čom to teraz bude,,.
Som kopmlikovaný človek, čo sa týka prežívania i správania. Do môjho života vstúpil pred 5 rokmi človek, ktorý sa chcel stať jeho súčasťou, však netušil akú zodpovednosť to bude obnášať. Z paitoch rokov ma miloval len pár mesiacov... Otvor fórum »
8. 4. 2017 10:42
21
Čím ste chceli byť ako deti, a čo naozaj robíte/čo študujete?
Akým vysnívaným povolaním ste sa chceli stať? Podarilo sa Vám to? Prípadne študujete za to, čím ste chceli byť? :) Otvor fórum »
8. 4. 2017 10:18
8
Pomôžte mi so štatistikou :)
Zdravím Vás všetkých vospolok. Chcem skúsiť vypočítať pravdepodobnosť a urobiť štatistiku na základe prieskumu od ľudí. Tak Vás týmto prosím napíšte mi 6 čísel od 1 po 49. Ďakujem veľmi pekne :) Otvor fórum »
8. 4. 2017 09:30
21
Ľsns a amnestie
Prečo sú podľa vás Kotlebovci proti rušeniu amnestií, a prečo ich voličom nevadí, že nehlasovaním za ich zrušenie vlastne porušili svoje populistické žvásty o spravodlivosti a vešaní politikov? Otvor fórum »
8. 4. 2017 09:16
20
Máte partnera/partnerku?
8. 4. 2017 07:53
31
Prečo sa chlapy obmedzujú?
Príklad takého obmedzovania: pred pár dňami tu písal chalan, že chcel vedieť aký majú ľudia názor na kvetinkované topánky, či to nie je príliž gayské. Prečo sa tak obmedzujeme? prečo si nedáme to, čo sa nám... Otvor fórum »
7. 4. 2017 20:39
15
Priatelstvo a rodina