Diskusie - 692. stránka fóra
10
Cvičenie :D
Chcela by som začať cvičiť :D ale nie ako chudnúť ale ˝formovať˝ nepoznáte nejaké dobré cviky ? :D Podľa čoho si zostavujete jedálniček ? :D #15ročnéDeckoChceCvičiť :D Otvor fórum »
26. 5. 2017 19:20
2
Rozdiely medzi týmito odbormi
ahojte ake su rozdiely medzi tymito odbormi -informatika -pocitacove modelovanie -pocitacove systemy -pocitacove siete +kde je najviac programovania? Otvor fórum »
26. 5. 2017 18:53
8
Som študent medzi bc a ing štúdiom?
ahojte, spolužiačka mi povedala, že keď odštátnicujeme a budeme bc. tak v lete nebudeme mať študentské zľavy napr. na MHD, vlaky a tak aj keď ideme na inžinierske. Mne sa to veľmi nezdá.. je... Otvor fórum »
26. 5. 2017 16:12
33
Záleží mi na mojom ex , aktuálna frajerka ho využíva
S ex sme ostali priatelia ale stále ho milujem a chcem preňho to najlepšie (nemyslím tým práve seba). Pracuje v zahraničí a nikdy nie je doma. Jeho terajšia priateľka ho po dvoch týždňoch vzťahu podviedla na oslave a on... Otvor fórum »
26. 5. 2017 14:24
21
Máte radi Slovensko? Ste patrioti?
- Áno, som vlastenec
- Áno, som nacionalista
- Áno, považujem sa za šovinistu (verím že môj národ/rasa je nadradená)
Ďalšie možnosti »
26. 5. 2017 13:16- Áno, som nacionalista
- Áno, považujem sa za šovinistu (verím že môj národ/rasa je nadradená)
Ďalšie možnosti »
6
Aké hráte hry na ps xbox pc ,,,,,, ?
Ahojte hráči! Vyskúšajte herný inzertný portál, kde môžete kúpiť, predať alebo vymeniť svoju hru jednoducho ako nikde! Potrebujete peniaze? Či naopak nemáte čo hrať? bazarhier. com Môžete vyhrať herný notebook či PS4 PRO! bazarhier.... Otvor fórum »
26. 5. 2017 00:11
19
Baby, kde mate viac napadnikov (v priblizne vasom veku) ?
25. 5. 2017 23:11
12
Koľko kalórii mám prijať za deň ak chcem schudnúť?
Koľko kalórii mám prijať za deň ak chcem skudnúť? Nejaké iné rady ako schudnúť? Otvor fórum »
25. 5. 2017 22:22
1
Tetovacie štúdium
Nepoznáte nejaké tetovacie štúdium v okolí Košíc (poprípade Revúcej) ? Otvor fórum »