Diskusie - 588. stránka fóra
8
Depresia
Je tu niekto kto zazil po pripade zaziva toto peklo? Nemyslim smutnu naladu myslim stav ze neviete vstat ani z postele potrebovala by som sa o tom porozpravat Otvor fórum »
8. 11. 2017 22:55
2
Mere-exposure effect
Ľudia Birdzu!Potreboval by som slovenský ekvivalent tohto fenoménu. Nie som dosť dobre zbehlý v tomto a internet mi pomáhal len v anglickej forme a nejak mi nenapadá výstižný a hlavne krátky slovenský preklad. Viete mi s tým prosím pomôcť?Neodsudzujte ma... Otvor fórum »
8. 11. 2017 21:15Advokatsky koncipient?
Ahojte je tu niekto kto pracuje ako koncipient? Popripade ako právnik a nedávno skončil skolu? Ďakujem. Otvor fórum »
8. 11. 2017 19:45Jesseniova lekárska fakulta v Martine
Čaute, ak je tu nejaký študent čo studuje v Martine Verejne zdravotníctvo alebo pop. Robili len prijímačky prosím správu. :) Otvor fórum »
8. 11. 2017 18:09
4
Štúdium psychológie
Ahojte, chcem sa spýtať či sa mi oplatí ísť študovať psychológiu a dnešnej dobe. Je možné rýchlo sa uplatniť po štúdiu? Do akej mieri tam potrebujem biológiu? Je to ťažké (Veľa biflovania)? Aké skoly odporúčate respektíve neodporúčate? Otvor fórum »
8. 11. 2017 16:42
8
Stahovacie nohavicky
Caute, chcela by som sa opytat aku mate skusenost so stahovacimi nohavickami. Idem na akciu kde mam dlhe saty uzke a obtiahnute a chcela som pod to stahovacie pradlo aby to bolo dokonalejsie.. no netlaci to alebo ako... Otvor fórum »
8. 11. 2017 16:36
25
Máte obavu ísť sám po zotmení?
8. 11. 2017 15:39
53
Ultimate cringe: Ktorý masami obľubovaný seriál/film/tv program vám príde ako totálna sračka či sklamanie?
50 shades, take me out.. u know the deal :D Otvor fórum »
8. 11. 2017 14:10
2
Tlmočníctvo/prekladateľstvo (AJ+iný jazyk)
Ahojte, je tu niekto kto študuje tlmočníctvo/prekladateľstvo? Ak áno, na akej škole a aké jazyky? Mohla by som vám prípadne napísať a popýtať sa na nejaké veci? :) Ďakujem :) Otvor fórum »
8. 11. 2017 11:58
4