Diskusie - 518. stránka fóra
1
CS GO a Rusi
Akú máte názor na Rusov v CS GO? Respektíve akú máte skúsenosť ? Otvor fórum »
15. 3. 2018 14:29
4
UNIZA strojarina
Čaute, chcel by som nejaké skúsenosti, hodnotenia, náročnosť štúdia a podobné info od ľudí, ktorí študujú strojárske technológie na strojníckej fakulte v ZA. Otvor fórum »
15. 3. 2018 11:47
1
Stredná škola
Ahojte. Chcem sa vás spýtať, ľudia ktorý chodíte na SZŠTT (Stredná zdravotná škola Trnava) Doporučovali by ste mi ju? Alebo aké sú vaše poznatky a skúsenosti v spojitosti s touto školou? Poprosila by som len... Otvor fórum »
14. 3. 2018 22:40
12
Je tu nejaký novinár?
Čaute nájde sa tu niekto kto pracuje ako novinár ktorý píše články? Chcel by som vedieť ako hodnotíte toto povolanie, koľko vám to vynáša (kludne aj do správy ), koľko denne pracujete a ako to prebieha, ... Otvor fórum »
14. 3. 2018 22:14
2
Vysoká škola
Baví ma fotografovanie, chcela by som ísť ešte študovať, viete o nejakom odbore na SR, ČR, ktory je blízky tomuto zameraniu? Videla som i čisto fotku, ale to bolo plné kreslenia, na ktore talent nemám a... Otvor fórum »
14. 3. 2018 16:49Festina 16760/4
Zdravím, má niekto skúsenosť? mal by to byť darček .. ďakujem :) Otvor fórum »
14. 3. 2018 16:37
12
Koho by ste volili za prezidenta, ak by boli len tieto možnosti?
14. 3. 2018 10:29
21
Trapna situacia pri rande
co by si urobil keby niekoho pozves na rande a potom zistis pri plateni ze v reastauracii sa neda platit kartou zabudol si si vybrat hotovost a najblizsi bankomat je kilometer odtialto? Otvor fórum »
14. 3. 2018 10:08
1
Katkin park 2
Niekto kto ide na prijímacie skúšky na Katkin park 2 alebo už je prijatý ?? Otvor fórum »
14. 3. 2018 09:33STU výživa a hodnotenie kvality potravín
Ahojte. Máte niekto skúsenosti s týmto odborom? Momentálne študujem tretí rok na SPU bezpečnosť a kontrolu potravín, no zaujal ma tento odbor keďže je dosť podobný, no zároveň viem ze úroveň spu a stu nemožno porovnávať. Otvor fórum »
14. 3. 2018 07:48
24