Diskusie - 490. stránka fóra
5
Opakovanie skúšky o rok
Ahojte, som študentkou na UMB, chcem sa informovať ako je to s predmetmi, ktoré som nespravila ani na opravnom termíne. Viem, že ho musím urobiť o rok lebo je to povinný predmet ale musím... Otvor fórum »
5. 5. 2018 22:45
38
Anketa pre chlapov,,. Platis za zeny?
5. 5. 2018 16:44
3
Účtovník
Zdravím, je tu nejaký účtovník, ktorý by mi vedel poradiť s jednou maturitnou témou? :) Otvor fórum »
5. 5. 2018 12:03
12
Kričanie
Prosím poraďte mi. Mám čerstvých 18 a som chalan. Neviem či to je tým že ešte mutujem hlasom alebo čo, ale keď kricim tak to nie je až taký krikot a hocikto ma prekrici. Ako mám... Otvor fórum »
4. 5. 2018 23:24
6
No takto vam poviem deti moje
poslednej dobe ma napadaju vela veci co by z nich mohol byt dobry zisk ale neviem ako to zrealizovat chcelo by to nejaku investiciu akoze par litrov usetrene man ale myslim ze do toho bude treba zainvestovat viac je to... Otvor fórum »
4. 5. 2018 20:50
20
Divný nový hmyz na Slovensku
Ahojte , tiež ste si všimli že po celom Slovensku nejak zvláštne lieta taký divný hmyz? je to fakt divné vyzerá to ako nejaký modrý ovad , je to čierne a fakt veľký hmyz.. je to tu len... Otvor fórum »
4. 5. 2018 19:33
11
BIOS - PC Asus
Zdravím :) Ja sa v tom nevyznám..idem si pre radu :D Mám ntb ASUS F556UQ-DM948T. Funguje paradne... ale už tak 3 mesiace mi tak cca. raz za mesiac ..počas práce na ňom ukáže modrú obrazovku-smutného smajla, reštartuje... Otvor fórum »
4. 5. 2018 14:44
6
Preklad latina
Zdravím, vedeli by ste niekto preložiť ,,TEMPUS OMNIA FERT, SED ET AUFERT OMNIA TEMPUS" ?? Otvor fórum »
4. 5. 2018 11:51
7
Hálova 16
Ahojte, som v 8 ročníku na Zš a mali sme rozmýšlať nad Sš. Na nete som našiel elektrotechnickú školu v Bratislave spše hálova 16 na ktorej by som chcel študovať odbor Informačné a sieťové technológie. Otázka znie,... Otvor fórum »
3. 5. 2018 20:41
62
Komunikácia