Diskusie - 1955. stránka fóra
26
Ako mám byť odvážna
Čaute, takže mám 13 a som hanblivá a tichá. Kvôoli tomu mám málo kamarátok a bojím sa s niekým zoznámiť alebo skamarátiť, pretože sa bpjím že sa strápnim. Pls pomôžte mi. Otvor fórum »
27. 7. 2014 12:16
37
Aký máte názor na Svadbu/Manželstvo?
- Som vydatá/ženatý
- Chcem byť nevestou svojho princa/Chcem byť princom svojej nevesty.
- Svadba je zbytočne drahá záležitosť a so svojím milovaným môžme žiť spolu aj bez svadby/manželstva.
Ďalšie možnosti »
27. 7. 2014 12:09- Chcem byť nevestou svojho princa/Chcem byť princom svojej nevesty.
- Svadba je zbytočne drahá záležitosť a so svojím milovaným môžme žiť spolu aj bez svadby/manželstva.
Ďalšie možnosti »
5
SOŠ technická, Vranovská 4 BA
Čaute, je tu niekto kto je na intráku ktorý myslím že patrí k tejto škole??? Potrebujem len pár info... Otvor fórum »
27. 7. 2014 12:07
33
Ako sa špecializovať, keď študujem prekl. a tlmočníctvo
Ahojte, študujem prekladateľstvo a tlmočníctvo, chystám sa do druhého ročníka. Zaujímalo by ma, či by som sa mohla nejako špecializovať v oblasti práva, zahraničných vecí, niečo s politikou... Nechcem začínať druhú vysokú školu,... Otvor fórum »
27. 7. 2014 11:59
28
Priprava do Čiech na medicinu
Ahojte. Vedel by mi niekto odporučiť nejaku literaturu ? Doučovanie do Brna nejaky kontakt? Postači mi preštudovať si modelove otazky? A neviete niekto kolko Stoji to celoživotne študium že si zaplatite ten rok študia pri prvakoch a potom robite... Otvor fórum »
27. 7. 2014 11:16
4
RUKY
potrebujem nejako pomôcť ohľadom potenia rúk. strašne sa mi potia ruky aa často aj nohy... bola som s tým aj u lekárky ktorá ma poslala na viaceré vyšetrenia aj na ultrazvuk štítnej žľazy, všetko je v poriadku... Otvor fórum »
27. 7. 2014 11:03
15
Cigarety
Skúšal som googliť nejaké porovnanie cigariet, teda jedná sa o to, ktoré sú úplne najkvalitnejšie až po najnekvalitnejšie. Neviete nejakú stránku, výskum a pod ? Na akej úrovni sú Sparty a Petry ? Otvor fórum »