V utorok keď som sa cestou na koncert zastavila poJennifer tak mi len tak btw...(mimochodom) oznamila v piatok rano ideme do Luxemburgu...mne to nejako nedocvaklo že to myslí vážne a tak som jej ironicky povedal aha iste no a keď som vo štvrtok večer s ňou bola von a dostala som od Rogera- nemca sms že ok tak o 9 na stanici...zmätene som ukázala Jen. smsku a ona že aha skoro som zabudla mali sme pôvodne vyrážať o 10 ale sa posunl termín na 9 lebo o 9:30 ide vlak!!! Ja som nechápala totiž ja som zabudla na Luxemburg... a potom mi docvaklo že aha, no dobre pôjdem čoby nie...Že prespíme v Youth hosteli to nieje až tak drahé...
No dobre stretli sme sa na stanici až tam som zistila kto všetko ide s nami...Roger-nemec, 2 rakúšanky, Helen-nemka...nemusím ju a Rossana- Portugalka, Daniela- alebo Dika ako sa predstavuje a je z Mitchigenu z USA...nemam ju velmi rada lebo keď hovorí tak hrozne škrieka ako vrana až to trhá bubienky...a to nieje len môj názor a okrem toho sa jej skoro vôbcnedá rozumieť lebo hovorí akoby mala popáleniny 3. stupňa v ústach takže rozumiete len AOUIEHMOHUHM...no a to je napr nejaká veta...dosť som sa musela sústrediť čo mi chce povedať...niekedy som len z úsmevom povedala: aha yes sure i understand...a dufala som že je to dobrá spojitosť s jej kontextom...
ďalej tam bola samozrejme Jennifer a Sanna- fínka a ja a Mehmmed-turek...
Skončla som na izbe(mali sme 2) s Mehmmedom-neviem ako sa to píše...a Rogerom a 2 rakúšankami a chrápajúcou američankou!!!Njskôr sme upodozroievali mehmeda že to on chrápe teda najskôr Rogera... ale ten bol hore a hodil vankúš po chudákovi mehmedovi a ten sa pohoršene posadil, že on nespí čo bola pravda lebo chrápenie pokračovalo...až potom sme zistili že je to DIKA...
No ale Luxemburg... ok prišli sme tam okolo 2 najedi sa a našli hostel...prešli si Luxemburg...aože som si vždy myslela že BA ako hlavne mesto je o ničom ale tot mesto.... no čo ja viem ako mesto ok ale ako Hlavne mesto... nula bodov...ale bolo fajn kôli ľuďom s ktorými sme tam boli...
Ale najlepšie bolo keď sme si večer išli niekde sadnúť a prvý bar bol prepplnený do druhého nás nechceli ustiť lebo USa baba nemala pri sebe preukaz totžnosti...a keď sme sa vopchalo do tretieho koho tam nevidim... Martin jankin brat to bola nahoda ako z dela...ono je pravda ž eLuxemburg nieje zase až tak malý...
Bol prekvapený že ma vidí... myslím, že počítal pivá koľko vypil ale na halocinácie mu to stále nevychádzalo žartujem...
no tak sme sa konečne mohli porozprávať ja som ho len tak v skratke predstavila ostatným a havne Jennifer a tá s nadšením si pokecala francúzsky a čo myslím, že bolo pre Martina dosť prekapujúce že keď jej podal ruku tak ona sa ani nepokúšala o podanie a hneďa naňho"vrhla", že pobozkať na obe líca... no neprotestoval potom som mu vysvetlila že Jen nema pravu ruku a tak nepodáva ruku a ako francúzska nemusí
bolo to celkom fajn si konečne pohovoriť v mojom jazyku...je síce pravdaže som hovorila len ja väčšinou ale aspoň niekto kto mi rozumel Jennifer a sanna a mehmed boli v šoku keď ma počuli hovoriť slovenksy... rýchlo a nezrozumieteľne pre nich a myslím, že občas aj pre Martina
No a na druhý deň sme boli pozrieť jeden zámok teda hrad a zrúcanina to bol aakože výlet pekný ale aj tak...ako som už povedala my maáme toľko krásnzch vecí na Slovensku a neieme to spropagovať a oni na západe aj z malého hovienka dokážu urobiť atrakciu napr Lochnesská príšera...
Slováci zamyslite sa!!!

Blog
Komentuj
 fotka
martynka  13. 5. 2007 15:20
fiiiha,aj jaa ceem take medzinarodne znamostii