Caute, sedime tu s kamoskou a potrebuje ist na prehliadku pred brigadou. A budu jej brat moc. Chceme vediet ci jej tam nieco mozu takto bezne zistit. Nevieme ani , ci je to bezna prehliadka, ked je pred vstupom do prace. dikickoo.
@niektoHocikto
Študujem na LFKE s určitosťou ti môžem povedať že testuje sa 2 spôsobmi semikvantitatívne a kvalitatívne čo je čo ti netreba vedieť ak vás chce testovať tak pomocou diagnostyckych testov to sú prúžky taký test stoji 3 eura v lekárni nebude ti zisťovať či daný moč je žensky alebo mužsky či je od teba alebo nie takže stačí si vziať moč niekoho iného to si vážne myslíš že moč pôjde do laboratória vieš koľko takéto testovanie stoji a kto ti to bude hradiť ak ide o zistenie choroby fajn poistovna ale takéto testovanie niečo stoji a pochybujem že nieaky zamestnavaťel to bude robiť ved do mesiaca skrachuje n testovaní moču
@klaudiqaaa ja zas nemusím piče čo každú chvílu servírujú statusy raz o tom že chlapi sú im u prdele a hrajú sa s nimi potom konštantne raz za pár mesiacov musíme všetci čítať o ich zronenosti . si obyčajná nána a sliepka ako už bolo povedané vyššie
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
16 komentov
ja mam problemy so stitnou zlazou a pri preventivke mi netestuju ani hormony.. takze thc ti nikto skumat nebude