Ahojte Birdzáci.Potrebujem poradiť najme od tích,ktorý sa rozhodli študovať prípadne študujú,ale aj skúsených vzdelaných ludí humanitné smery ako napr.sociológia,psychológia,soc.práca atd..
no, vyzerá to tak, že chceš ísť za každú cenu na psychológiu do BA. ak chceš naozaj na psycho ísť a tieto veci ti robia problém, tak si pozri podmienky na iných školách.
odporúčam ti napr. v Brne na Masarykovej a nie preto, že tu študujem, ale preto, že tu na prijímačkach tieto veci neriešia.
Ak tymi dvoma v BA myslis aj pracovnu psychologiu na FSES UK tak tam sa nedostanes.Je tam obrovsky naval plus beru iba na zaklade vysledkov z maturity, ziadne prijimacky tam nie su...
Na Fphil UK mas ovela vacsie sance takze tou prvou by som vobec ani nestracala cas na tvojom mieste. A to ze sa na gym. objavuju ine predmety u nich nema absolutne vahu. Prihliadaju len na priemer a na znamky zo SJ a z jazyka.
No, a ake mas predstavy do buducna? Myslim, s vyskou psychologie. Podla toho, co ja viem, je psychologia dost narocna a adekvatne k tomu praca s nou spojena je platena absolutne.. nechcem povedat na prd, ale je to tak - NA PRD. Takze ak ide iba o velku zalubu, nechaj si to len ako konicek. Hoci neviem, ako je to s platmy za elektrotechnicke zamestnania, ale si si isty, ze mas s psychologiou schopnu samostatnu perspektivu existencie?
Lopatka:Ano ta druha Uk je ta prac.psych..no hej všimol som si,že je tam nával.Ale,tam by som skúsil,len externé...
Gretusha:Hm študium v Brne..viem,hovorí sa,že tam su "dobré " školy..Koľký rok tam chodiš?.
No na Sk v Ba.mám takéto možnosti:1.UK.Filozofická.2.UK.soc a ek.vied.3.Sv.Alžbeta..tam je psychológia aj sociológia..Minulý rok som sa pozabudol a stihol som skúsiť,len tú alžbetku,ale to som sa skoro,len mesiac učil ..takže tak