Diskusie - 981. stránka fóra
14
Medicína Košice, Brno
Ahojte, nie je tu náhodou niekto, kto ide na prijímačky na medicínu do Brna alebo do Košíc? :) Ďakujem Otvor fórum »
5. 6. 2016 20:39
10
Ako sa volá song,,?
Ahójte :D počujte už dlhší čas, neviem názov jednej pesničky. Neviem o čom sa tam spieva :D iba viem že to spieva žena (anglicky) :D a ked spieva, počuť tam také zvony..tak rytmická pieseň ; ) :D... Otvor fórum »
5. 6. 2016 20:26
19
Chata
AHoj mam problém mám priateľa s ktorým sme boli zavolaný na chatu súčasne kedy aj na gulašku len ja vtedy robím tak chce isť sam zvláštne však je ked som povedala že si prácu zruším tak povedal že áno že... Otvor fórum »
5. 6. 2016 20:18
16
Oblizujete si prsty keď jete niečo rukami?
5. 6. 2016 19:53
15
Sluchatka
ahojte. chcela by som si kupit nejake sluchatka, ktore su kvalitne, maju dobre basy, ale cenovo by ma nestali cely majetok, kedze som chudobny student. idealne by bolo do 30e (ano je to nizka... Otvor fórum »
5. 6. 2016 17:42
26
Čo si myslíte o anotektičkách?
Ja som anorekticka nebola, nie som a nebudem ale dievčatá pro ana celkom chápem. Často za to nemôžu. Chápem aj pro mia, pro si, ppp atď. (Nevieš, nájdi si na googli. ) A... Otvor fórum »
5. 6. 2016 12:30
47
V ktorom meste na Slovensku by ste chceli žiť?
Proste by vám to mesto vyhovovalo z ekonomického hľadiska, pracovných príležitostí, kultury, a športu. A ak nepoznáte také mesto na SVK, tak môže byť aj zahraničné. Otvor fórum »
5. 6. 2016 11:57
7
Dočasná farba na vlasy
Chcela by som vyskúšať zafarbiť si vlasy na nejakú netypickú farbu ale radšej by som to chcela vysúšať iba s dočasnými farbami... máte niekto skúsenosti? :) a koľko zmytí to asi vydrží Otvor fórum »
5. 6. 2016 11:43
2
Nové pocity
ahojte! dosť by ma zaujímalo či resp. ako rozpoznávate nové pocity, ktoré zažívate.. podarilo sa mi totižto dokázať si niečo, čo som chcel a je to také divné, že ten stav neviem ani opísať.. cítim sa... Otvor fórum »
5. 6. 2016 11:39
25