Diskusie - 852. stránka fóra
6
Osemročné gymnázium
Aký máte názor? Pretože mne je sakra zle z tých tvárí, ktoré vídam každý deň už takmer osem rokov a svoje dieťa by som určite dala na normálne. Otvor fórum »
1. 11. 2016 12:53
11
Odísť z gympla?
Momentálne som v kvinte, no už dlho chcem odísť, ale stále som si vravela, že to tam dáko prezijem. No posledný rok tam už fakt dosť trpím a nenavidim to. Veľmi by ma bavilo byť kozmetičkou avšak nechcem aby ma... Otvor fórum »
1. 11. 2016 11:02Medzinarodne podnikanie EUBA
Ahojte, ak niekto študuješ medzinarodne podnikanie, resp. vieš o tom nejaké info, piiiiiiiš. Mám vážny záujem, no chcem si o tom zistiť viac aj od študentov, kedže ja už na VŠ študujem - len chcem... Otvor fórum »
1. 11. 2016 10:39
6
Angličtina
Aký máte názor na to, že dnes väčšina mladých používa namiesto rodného jazyka Angličtinu ? Patríte medzi tých, ktorí si myslia, že je to "in" , alebo máte a používate radšej Slovenčinu? ... Otvor fórum »
1. 11. 2016 10:16
7
Motivácia
Ahojte, kde beriete motiváciu(pri hocičom-cvičení, učení a podobne)? Pretože som jedna z tých, ktorým veľmi rýchlo dojde a bola by som rada za hocjakú pomoc :) Vďaka Otvor fórum »
1. 11. 2016 09:31
3
Vodna fajka
Chcel by som sa opýtať, že či vadi keď do vodnej fajky nedate alobal a rychlozapalny uhlik položite priamo na tabak. Vťahujem potom nejake škodlive latky? Otvor fórum »
31. 10. 2016 22:48
4
Vymenne štúdium v zahraničí
Ahojte, veľmi by som chcela ist na vymenny pobyt do zahraničia. Ake s tým máte skúsenosti ? Viete približnú cenu za semester a za všetky tie poplatky ? Mam našetrených celkom dosť peňazí a rodičov nechcem velmi... Otvor fórum »
31. 10. 2016 22:27
1
1
Ubytovanie v Londyne
Viete poradiť ubytko na dlhodobo v Londyne ? Skúsenosti alebo nejaké rady ? Alebo hľadáte niekto dvoch spolubývajúcich?:) Otvor fórum »
31. 10. 2016 21:13
10
Cestovanie vlakom