Diskusie - 598. stránka fóra
21
Kryptomeny
Zdar, rozhodol som sa investovať pár sto € do kryptomien (nie bitcoin, ethereum, litecoin). ALE odkiaľ ich kúpiť? Na internete sú desiatky možno stovky možností odkiaľ ich zohnať. Preto sa chcem informovať či náhodou niekto... Otvor fórum »
15. 10. 2017 20:43
10
Ako človek získa status " mám niekoho" ?
Spýtata sa otázku " Chceš somnou chodiť ? " ? Otvor fórum »
15. 10. 2017 19:42
3
Poradte podobný film
Prosim poradte film podobný ako cool childs don't cry. Alebo proste nejaky kde mladý ludia sa na zaciatku nemajú radi a potom neskor sa do seba zamilujú :-) dakujem Otvor fórum »
15. 10. 2017 17:28
3
Piracetam -Nootropika
Caute rozmyslam nad zacatim uzivania piracetanu. Má s tym niekto skusenosti? Otvor fórum »
15. 10. 2017 16:57
5
Vysoké školy a talentové skúšky
Ahojte, je tu niekto kto robil talentové skúšky na vysokú školu a nebol extra nadaný na kreslenie , modelovanie a pod. Som študentkou stavebnej školy so zameraním na interiérový dizajn ale kreslenia zátiší a vyrezávanie neovládam. ... Otvor fórum »
15. 10. 2017 16:11FHI EUBA Účtovníctvo a auditorstvo
Zdravím študujem FBI na TUKE a chcel by som po bc. prestúpiť na Ing. na túto fakultu. Je to možne? Máte s tým niekto skúsenosti alebo musíte byť z tejto fakulty? Otvor fórum »
15. 10. 2017 15:49
17
Túžili ste niekedy byť politikom/poslancom?
- Áno, rozumiem niektorej problematike
- Áno, iný dôvod prečo chcem byť
- Nie, nechám tieto veci na iných
Ďalšie možnosti »
15. 10. 2017 15:09- Áno, iný dôvod prečo chcem byť
- Nie, nechám tieto veci na iných
Ďalšie možnosti »
7
Keď ješ rožok, žemľu ,,. (pokračovanie v komentári)
15. 10. 2017 14:44
6
Počuli ste už o Falun Dafa?
Včera som dostala letáčik, ešte som to nejako nesledovala, počujem o tom prvý krát, aj o tých údajných vraždách a prenasledovaniach na východe. Zaujímal by ma váš názor, hlavne tých, čo už majú s... Otvor fórum »
15. 10. 2017 11:39
9
Chodíte do divadla?
15. 10. 2017 09:57
3