Diskusie - 592. stránka fóra
2
Zdravotná poistka
Nakoľko som v UK tak odo mňa poistovňa chce aby som si zaplatil za Júl a august. Lenže ja som v Máji skončil školu a do konca Augusta som bol braný ako študent, tak prečo len odo mňa... Otvor fórum »
25. 10. 2017 15:22
40
Nasilie na zenach
Mali ste uz skusenosti s muzom ktory vas bil alebo inak fyzicky ublizoval? Pretoze casto od zien pocuvam ze ju byvaly mlatil, alebo mam aj kamaratov takych. Preco si niektore zeny vyberaju agresivne typy u ktorych to... Otvor fórum »
25. 10. 2017 12:22
31
Muži: sú pre vás viac príťažlivejšie ženy, ktoré robia mužské veci?
- Skôr áno, Záleží od toho čo je mužská vec
- Skôr nie, Záleží od toho čo je mužská vec
- Iná odpoveď
Hlasuj »
25. 10. 2017 12:11- Skôr nie, Záleží od toho čo je mužská vec
- Iná odpoveď
Hlasuj »
23
Jedli by ste zo smetiaku?
aneb dumpster diving a aký máte na to názor ? Skúšali ste / boli by ste ochotný skúsiť to ? :D Otvor fórum »
25. 10. 2017 10:15
29
Legíny na chalanoch
Čaute. Na stránke Zary som našiel pánske legíny so šortkami, niečo na spôsob speváka Josepha Tylora z 21 pilots Čo si o nich myslíte ? Môže to chalan nosiť ? https://www. zara.... Otvor fórum »
25. 10. 2017 00:21
4
Mobilný operátor 4ka
Ahojte všetci. Postrehol som, že tu už boli nejaké fóra ohľadom operátora 4rky, ale mňa by zaujímalo počuť od vás, ktorí konkrétne tohto operátora máte, či sa oplatí balík TO. ∞ za 20€. ... Otvor fórum »
24. 10. 2017 21:27
21
Prosím ľudia vymyslite my nejakú prezívku lebo ja si vôbec neviem vymyslieť a moji kamaráti ma volajú Alex
Potrebujem prezivkuuuu Otvor fórum »
24. 10. 2017 20:50
14
Kryptomeny, Bitcoin a ďalšie.
Seruste. Kto má s obchodovanim skusenosti? Hlavne s cryptomenami? Ozvite sa sem Otvor fórum »
24. 10. 2017 20:42
3
Podnikanie.
zdravím. chcel by som si vytvoriť web a na ňom priamo poskytovať služby za peniaze, veci na spôsob - balík nejakej služby (videopack), ktorý si človek zakúpi a mne zaplatí prevodom. čo je k tomu potrebné... Otvor fórum »