Diskusie - 3648. stránka fóra
45
Zapnite trochu logického uvažovania / Otázka za otázkou, kto uhádne skôr pokračuje
Takže ma napadla ďalšia hra :). Ten kto uhádne odpoveď na predchádzajúcu otázku dáva ďalšiu..... Túto logickú hádanku údajne vymyslel Albert Einstein a údajne ho 98% ľudí vôbec nevyrieši. ... Otvor fórum »
4. 10. 2012 11:15
59
Chodenie poza skolu je v pohode nie ?
vcera a dnes som nesiel do skoli a chystam sa aj zajtra, nieco take som urobil prvi krat a trocu mam strach ze co mi spravia fotrovci ked na to pridu, ale je to dobry pocit nebyt v skole :) Otvor fórum »
4. 10. 2012 08:59
5
Bakalárka
Ahojte, potrebujem radu - pri medziodborovom štúdiu (napr. ak študujete učiteľstvo anglického jazyka a filozofie, alebo francúzskeho jazyka a histórie atď. ), tak z čoho píšete bakalárku? Myslím tým, napr. ak študujem tú angličtinu... Otvor fórum »
4. 10. 2012 08:58
31
Peniaze,,,,
Keby ste mali veľa peňazí (napr. 100000€) čo by ste s nimi robili? Ide viac menej o úvahu keďže každý dáva do popredia nie čo iné :) Otvor fórum »
4. 10. 2012 06:54
35
Zoznamenie sa cez pokec
caute, som 24 rocna zena, ktora uz ma par vztahov za sebou, ci uz kratkodobych alebo dlhodobych..som celkom pohladna, aj postavu mam dobru, v hlave tiez nemam nakadene..nie som uplny top, ale vzdy som... Otvor fórum »
3. 10. 2012 23:36
31
Účesy- krátky strih
Chlapci aj dievčatá, keďže ide zima a dlhé vlasy žerú veľa času aj peňazí, chcela by som im dopriať trošku oddych. Skúste mi tu hodiť nejaké obrázky s krátkymi až polodlhými strihmi vlasov aké sa vám na... Otvor fórum »
3. 10. 2012 23:16
51
Ake knihy citate?
chcela som sa opytat ake knihy citate a ci vobec mate cas na knihy. aka je vasa oblubena kniha a o com je ..velmi by som sa chcela inspirovat lebo neviem co mam citat chcem nieco poucne proste nieco... Otvor fórum »
3. 10. 2012 22:01
48
Oralnysex